۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۸

تقلای نتانیاهو برای گفت‌وگو با مرسی

منابع صهیونیست فاش کردند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای متقاعد کردن رئیس جمهور مصر به گفت‌وگو با وی به هر راهی متوسل شده اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نکرده است.
کد خبر : ۷۶۳۲۸
به گزارش صراط : منابع صهیونیست گزارش دادند که "بنیامین نتانیاهو" انتظار داشت که "محمد مرسی" برای وارد کردن ده‌ها تانک و خودروی نظامی به شمال سینا که نقض مفاد کمپ‌دیوید  است، به نتانیاهو متوسل شود.

این منابع گزارش دادند که نتانیاهو از "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا خواسته است تا از تاثیر و نفوذ خود بر مرسی استفاده کرده و وی را به گفت‌وگو با وی متقاعد کند و نتانیاهو تا کنون به هر وسیله ممکن از واشنگتن گرفته تا "بنیامین بن الیعازر" که به روابط با مسئولان رژیم سابق مصر معروف است، متوسل شده است تا شاید بتواند مرسی را به گفت‌وگوی تلفنی با خود متقاعد کرده و در برابر اسرائیلی‌ها به آن افتخار کند اما مرسی تا کنون با هر گونه گفت‌وگو و یا دیدار با وی مخالفت می‌کند.

منابع اسرائیلی همچنین گزارش دادند که مرسی فردی عمل‌گرا و قاطع است و از هیچ اقدامی در جهت تحقق منافع ملی مصر دریغ نمی‌کند و از نمونه بارز این اقدامات وی برکناری"حسین طنطاوی" پل ارتباطی بین قاهره و تل‌آویو در امور نظامی است.

منابع صهیونیست همچنین نوشتند که گریه‌ و زاری‌های نتانیاهو در مقابل اوباما این بار دیگر نتیجه‌ای نخواهد داشت زیرا با مرسی باید با آرامش، درایت و بدون فریب و حیله رفتار کرد.