۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶
یوم الحساب هاشمی فرا رسید+عکس

آخرین سکانس مستند جدایی "مهدی" از "بابا"

تاریخ به قضاوت خواهد نشست که نام هاشمی رفسنجانی در زمره "محمدی گیلانی ها" ثبت شود یا در دسته "حسنیعلی منتظری ها". باید منتظر ماند و دید که آیا آقای هاشمی حاضر می شود مهدی اش را تسلیم عدل و قانون کند؛ یا اینکه پس از مهدی هاشمی 1366 ، شاهد ورژن 1391 وی خواهیم بود؟
کد خبر : ۸۰۱۵۰
"صراط "-دانشجویان در فرود گاه امام خمینی (ره ) تجمع کرده اند . امروز شنبه اول مهر ماه سال 1391 هجری شمسی است . صدای هم همه و شعارهای بچه های بسیج دانشجویی در فضای فرودگاه پیچیده است . می گویند تا ساعاتی دیگر آقازاده فتنه گر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد کشور خواهد شد . اما این پایان ماجرا نیست . ورود مهدی هاشمی به کشور آیا آخرین سکانس فیلم سینمایی جدایی "پدر" از "پسر" است؟

گفته می شود مهدی هاشمی از فرودگاه به سمت بازداشتگاه هدایت خواهد شد اما تلاشهای پدرش - رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام - و خانواده وی برای عدم برخورد با این فتنه گر فراری شدت بیشتری یافته است . تکلیف هنوز مشخص نیست . قوه قضائیه از برخورد قاطع خبر داده و برخی از مخالفان از مصونیت آهنین خاندان هاشمی در برابر قانون سخن می گویند اما در این میان چشم ها به عملکرد آیت الله هاشمی خیره شده اند . مردم منتظرند تا با دیدگان خود برخورد پدر را به پسر ببینند . آیا هاشمی رفسنجانی همچون حضرت امام خمینی ، آیت الله محمدی گیلانی و آیت الله خزعلی با بستگان درجه یک خود برخورد خواهد کرد و یا سرنوشت وی همچون منتظری خواهد شد؟

به گزارش سرویس سیاسی صراط، تاریخ به قضاوت خواهد نشست که نام هاشمی رفسنجانی در زمره "محمدی گیلانی ها" ثبت شود یا در دسته "حسنیعلی منتظری ها".
باید منتظر ماند و دید که آیا آقای هاشمی حاضر می شود مهدی اش را تسلیم عدل و قانون کند؛ یا اینکه پس از مهدی هاشمی 1366 ، شاهد ورژن 1391 وی خواهیم بود؟

اپیزود اول / اردیبهشت 1360

"سید حسین خمینی" فرزند سید مصطفی و نوه حضرت امام (ره)، پس از رأی مجلس بر عدم کفایت سیاسی بنی صدر، طی یک سخنرانی در مشهد، رئیس جمهور مخلوع را محق دانست و با انتقاد شدید از عملکرد حزب جمهوری اسلامی، شخص شهید بهشتی را به کودتای سیاسی متهم کرد. این نطق تحریک آمیز، اعتراض شدید مردم را در پی داشت که وی در همان جلسه و در پاسخ به اعتراضات، با تهدید مردم دست بر اسلحه برد. با مشخص شدن انحراف سید حسین و جانبداری وی از فتنه گران، حضرت امام خمینی (ره) بدون هیچ ملاحظه ای دستور دادند: «سید حسین را تحت الحفظ به تهران بگردانند و اگر دست به اسلحه برد؛ او را با تیر بزنند.»



اپیزود دوم / خرداد 1360

در جریان دستگیری اعضای گروهک منافقین، تعداد زیادی از افراد این گروهک بازداشت شدند که یکی از آنها پسر "آیت الله محمد محمدی گیلانی" بود. از قضا پرونده کیفری پسر بدست پدر افتاد و آیت الله گیلانی نیز بدون هیچ اغماضی، حکم به اعدام جگر گوشه اش داد.


اپیزود سوم / بهمن 1360

"محمد حسین جنتی" فرزند آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، پس از اعلام جنگ مسلحانه منافقین علیه جمهوری اسلامی، به حمایت از گروهک منافقین پرداخت. آیت الله جنتی نذر کرده بودند که اگر پسرش که معاند انقلاب است، دستگیر یا اعدام شود؛ چهل روز روزه شکر بگیرند. او سرانجام در بهمن ماه 1360 توسط نیروهای انقلابی کشته شد.


اپیزود چهارم / خرداد 1388

آیت الله ابوالقاسم خزعلی در پیامی از فرزند ناخلفش "مهدی خزعلی"، اعلام برائت کرد. در متن این پیام آمده است: « مدت مديدي است پسرم مهدي خزعلي از راه مستقيم منحرف شده درست در خط مقابل قرار گرفته هر چه نصحيت مي‌کنم و براي هدايتش متوسل به اولياي خدا مي‌شوم اثر نمي‌کند. ملت انقلابي عزيز هميشه در صحنه ما بدانند او از ما جدا هست و هر چه از من نقل کند، نپذيرند. الان هم دعا مي‌کنم خداوند به او توفيق دهد که از راه انحرافي که پيش گرفته است برگردد و گرنه خداوند مقتدر، اسلام و انقلاب و امام و رهبر و رئيس جمهور و مسلمين عزيز را از شر او مصون و محفوظ بفرمايد.


اپیزود پنجم / مهر 1366

"سید مهدی هاشمی"، برادر داماد حسینعلی منتظری، به جرم همکاری در قتل آیت الله شمس آبادی و نیز مشارکت در اقدام بر علیه جمهوری اسلامی، به اعدام محکوم شد. طی این جریان، منتظری، مهدی هاشمی را بی گناه دانست و عاملان صدور حکم را خائن نامید. این در حالی بود که بر طبق اعترافات مهدی هاشمی، خود وی نیز بر گناهکار بودنش اذعان داشت. اصرار منتظری در دفاع از مهدی هاشمی، نهایتاً منجر به عزل وی از قائم مقامی رهبری شد.



اپیزود ششم / مهر 1391

حدود دو سال و اندی است که از صدور حکم جلب "مهدی هاشمی"، فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی، می گذرد و ملتی چشم انتظار اجرای این حکم اند.آقازاده ای که چند روزیست زمزمه آمدنش بگوش می رسد و جوانان عدالتخواه نیز با حضور در فرودگاه امام(ره)، به پیشوازش رفته اند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا آقای هاشمی حاضر می شود مهدی اش را تسلیم عدل و قانون کند؛ یا اینکه پس از مهدی هاشمی 1366 ، شاهد ورژن 1391 وی خواهیم بود؟تاریخ به قضاوت خواهد نشست که نام هاشمی رفسنجانی در زمره "محمدی گیلانی ها" ثبت شود یا در دسته "حسنیعلی منتظری ها".

نظرات بینندگان
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۷۳۷
۴۴۵
البته از این اپیزود ها زیاد داریم خیلی هاش رو نشده و خیلی هاش هم رو نخواهد شد.
ولی خوب هاشم خان در امتحانی بس دشوار قرار گرفته .
این همه هاشم خان طی این سی چند سال مردم رو امتحان کرد حالا خدا داره هاشم خان و امتحان میکنه .چقدر جوان از این مرز و بوم رفتن شهید شدن تا آقا مهدی هاشمی بره لندن با این همه اتهام .
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
اقدام علمای مذکور باید الگویی باشه برای کسایی که سالها در رکاب انقلاب بودن و در این روزهای پر از فتنه در مخمصه انتخاب بین مصلحت اولاد و منفعت انقلاب و نظام مردد موندن و به ورطه ی مردودی کشیده شدن ، لذا اگه خدای ناکرده این روند ناصواب از سوی این شخص ادامه پیدا کنه ، خداوند متعال در عالم عقبی با گروهک منفور دزد رانت خوار اجق وجق محشورش بنماید آمین
مژگان قلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۲۱۹
۱۰۴
خدا آخر و عاقبت هممونو به خیر کنه

در آیه 14 سوره تغابن آمده: «یا ایها الذین امنوا ان من ازواجکم و اولادکم عدوا لکم فاحذروهم و ان تعفوا و تصفحوا و تغفروا فان الله غفور رحیم
ای کسانی که ایمان آورده اید! بی تردید برخی از همسران شما و فرزندانتان به خاطر ایمانتان دشمن شمایند، از آنها برحذر باشید و اگر از خلاف آنها در گذرید و چشم بپوشید و ببخشایید، بی گمان خدا آمرزنده ی مهربان است».

و همچنین آیه ی 28 سوره ی انفال می فرماید:
وَ اعْلَمُوا أَنَّما أَمْوالُكُمْ وَ أَوْلادُكُمْ فِتْنَةٌ وَ أَنَّ اللَّهَ عِنْدَهُ أَجْرٌ عَظِيمٌ
و بدانيد اموال و اولاد شما وسيله آزمايش است و پاداش عظيم (براى آنها كه از عهده امتحان برآيند) نزد خدا است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی کسایی که منفی دادن به چی بوده؟ آیه قرآنه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۵۳۰
۴۶۶
مطلب جالبی بود
هاشمی میره تو دسته منتظری ها
ولی من شخصا پسرشو دار میزنم
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
چشای خمارش حرفهای زیادی داره
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هيچ غلطي نميكني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طالباني ديگه
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که ضایع شدین و دخترشو فرستاد گوشه زندان...
قطعا مهدی هم همینطور میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا حالا با دار زدن هيچ كاري درست نشده، با جنگ و دعواهم كاري درست نمي‌شه، اي كاش به جاي دشمن سازي مردم يادمي‌گرفتند با صحبت كردن و احترام به نظرات ديگران زندگي كنند.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
منم با سیم تلفن خفه ت میکنم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترش رو فرستاد؟؟
یا به زور بردنش؟؟

...
روانپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا وقت گرفته بودی بیای مطب چرا نیامدی ؟؟؟
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب ناشناسی که گفته با صحبت و احترام...
باشه!
ببخشید ......... ببخشید تو رو خدا !!! چرا شما قبل از رای گیری پای صندوق رای گفتید اگر موسوی رای نیاورد بریزید توی خیابون؟!
ببخشید تو رو خدا!!! اما اگر اینطور بود پس چرا رای گیری شد؟!
ببخشید تو رو خدا!!! اما اگر سیستم رای گیری ما اینقدر بی در و پیکره از کجا معلوم وقتی اسم آقاتون از صندوق بیرون اومد تقلب نشده بوده؟!
آهان ببخشید خودمون جوابمون رو گرفتیم!!
هر کی رو که شما تایید کنید و دوست داشته باشید با انتخابات سالم، اومده بالا و هر کی که از قشر پاپتی ها یاشه یا شما دوستش نداشته باشید حتما با تقلب اوده!!!
ببخشید وقت گرانبهاتون رو گرفتم!!! خیلی معذرت می خوام سرکار علیه!!!...
بیباک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۳۵
۸۹
شاید با پرواز بندرعباس یا اصفهان بیا ها
نپیچونه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۳۲
۵۴
من که میگم اکبر خان نه راه محمدی گیلانی رو میره نه راه منتظری! بلکه یه راه سومی رو انتخاب میکنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۸۱
۷۶
كي ميدونه چرا داره مياد تهران ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا هم! الله اعلم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۲۲۵
۱۰۴
اینقدرزودقضاوت نکنیداقای گیلانی هم انزمان یادمانه خودش حاکم شرع بوداول پسرش رامحاکمه وبعدحکم اعدام صادرکردبزاریدمهدی هاشمی هم اول محاکمه وبعدحکم صادرشودنه اول حکم اعدام ازطرف عده ای تنگ نظروبعدمحاکمه تشریفاتی دراین سی سال واندی زیاددیده ایم ازاین برخوردهارانمونه اش محاکمه اقای مرتضوی چندساله تعلیقه که هنوزدادگاهی نشده وجرم اثبات نشده هی همه ازقبل براش حکم صادرمیکنند
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۱۳۶
۳۸۲
ببینم شمشیر عدالت شما فقط یک لبه داره و فقط برای برخی افراد تند و برنده هست یا این شمشیر آنقدر تیز و برنده هست که بتواند از خط قرمز کابینه هم عبور کند ؟
برای من بین هاشمی و احمدی نژاد هیچ فرقی نیست چرا که هر دو دارای اطرافیانی مجرم و متهم هستند و کسی برتر و سالم تر خواهد بود که در برابر حکم عدالت و رهبری تمکین کند .
متاسفانه سرگذشت این دو مسئول نظام و اطرافیانشان گویایی این است که هیچکدام فرد صالح و سالمی نیستند.
با این تفاوت که سررسید هاشمی فرا رسیده و تا پایان تاریخ مصرف احمدی نژاد و اطرافیانش چند صباحی مانده.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت سید میخوامت
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
سیدجان ازخدا واهمه نداری ؟اینطور قضاوت!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا اون عنوان سید رو از جلوی اسمت بردار، کاش یکم ارزش اسمت رو میدونستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از خانواده احمدی نژاد،کی مجرم ومتهم هستند؟
به صحبت های رهبر گوش کن...
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا به نظر شما هاشمی و احمدی نژاد یکی هستن؟!!!
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۱۳
۵۵
خیلی ساده هستید
اگاه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۲۳۲
۱۳۶
شما اگر طرفدار اجرای عدالت بودید باید تا امروز خواهان محاکمه اقایان رحیمی -مرتضوی -می بودید-- اف بر اینگونه کینه که چشم انسان را بر هرگونه عدالت میبندد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
همچنین :
موسوی - کروبی رهنورد - خاتمی فائزه - مهدی رفسنجانی و...
علي
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
موسوي و كروبي رهنورد كه بدون هيچگونه محاكمه اي در زندان خونگي هستند، در مورد آقاب خاتمي هم بدان اگر كوچكترين اشكالي در كارش بود حتماً تا الان محاكمه شده بود و آقايان اجازه نمي دادند ايشون آزادانه در كشور بگردد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۷۷
۱۴۵
خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند . هاشمی با آن سابقه مبارزاتی ؛ دین و اعتبار گذشته اش را برای این بچه های نازپرورده پول دوست جا طلب فدا کرد .
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
بازم خدا کنه عاقبتش به خیر بشه. کسی چه می دونه؟
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۵۷
۱
دقت کردین نصف مطالب سایت شده مهدی هاشمی براتون متاسفم آقایون عدم عهد اخوت...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۱۰۰
۱۵
خدايي صراط خيلي ديگه روت زياد شده،تو پشتت به كي گرمه؟!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۲۵۵
۷۵
دل تون خوشه به خدا ... یکی می ره خارج بعد برمی گرده بعد دوباره می ره بعد دوباره برمی گرده ...شماها هنوز هم دنبال این حرف ها و پرونده سازی ها هستین ... آخه من موندم خدا این عقل رو برای چی به شما داده ؟؟؟ هاشمی رفسنجانی غول سیاست ایران در دوره ی بعد از انقلابه ... غول ... می فهمین ؟؟؟ من کاری به خوب و بد بودنش یا اینکه من ازش خوشم می یاد یا نه، ندارم ... یعنی به شما ربطی نداره ولی در هر صورت آدم اگه از یک نفر بدش هم می یاد نباید حقایق رو در موردش بیان نکنه ... هاشمی پیر سیاست دوران انقلابه ... شما با این داستان سرایی هاتون مثل همون لشگر مورچه هستین که رفته جلوی فیل ... دل تون خوش ه به خدا ... الان مجید می یاد می نویسه میزان حال افراد است یا می یاد می نویسه امضا شهرام جزایری ، صراط، جان هر کی دوست داری بگذار من که مخالف توام ( مخالف سرسخت هااااا ) نظرات ام اینجا بیان بشه شاید بعضی ها نور ایمان به قلب شون بتابه ... سانسور نکن برادر ارزشی ... به نفع خودته ، میان مطالب رو می خونن بعد می گن عجب سایت مدافع آزادی بیانی که نظرات مخالف رو هم چاپ می کنه ... بعدش یواش یواش معروف می شی بین سبزها و خدا رو چه دیدی شاید تغییر جهت دادی ( به صراط مستقیم )
ببخش اگه یک کم با لحن شوخی نوشتم صراط جون ، ولی مایه ی حرف ام جدی بود
یا علی
م سادات موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی خودت کوچکی همه کس را بزرگتر از خود می پنداری الا خدای بزرگ!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب! پیر سیاست... یاد سقیفه افتادم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۵
۳۵
مطلب خوبی بود ممنون
م ا ح
|
Canada
|
۰۶:۳۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۴
۲۹
چی بگم ؟؟؟
یعنی میشه؟؟؟
بازداشت میشه؟؟؟

================
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۱۰۱
۲۸
راستی قاضی مرتضوی کجاست؟ میگن رییس شده....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۶۲
۲۵
اپیزود آیت الله محمدی گیلانی به این صورت که نوشتین نبود لطفا از نزدیکان ایشون سوال کنین ضمنا فائزه رو هم که ساعت 11شب!!!گرفتن با این موجی که علیه مهدی هاشمی راه انداختن تا مردم مطالبه محاکمه مرتضوی و رحیمی و...رو نداشته باشن خدائیش محاکمه عادلانه مهدی هاشمی ممکنه؟خیلی ها اونو مجرم میدونند نه متهم و این برای جامعه ما که مسلمان هم هستیم واقعا شرم آوره
عدالت اگه برای همه اجرا نشه عدالت نیست چه اون کسی که ادعای تقلب داره چه اونایی که باتهمت وافترا و سوئ استفاده از بیت المال به قدرت رسیدن و رهاش نمیکنن چه اون آقازاده هایی که یواشکی در حال چپاول ثروت این کشورند همه و همه باید محاکمه و مجازات بشن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۳۰
۶۲
مگر قوه قضاییه بایی از هاشمی نظر بخواهد

که به وظیفه خود عمل کند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۳۲
۳
چه هیولاهایی دارن به ایران حکومت میکنند .
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از اربابهای دیو صفت تو که بهتر هستند نوکر بی جیره و مواجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۳۱
۷
هم مهدی هاشمی و هم ع.ا.جو...... امیدوارم صراط شهامت درج این مطلب رو داشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۲۲
۶
هم مهدی هاشمی و هم علی اکبر جوانفکر. امیدوارم صراط شهامت درج این مطلب رو داشته باشه
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۵۷
۰
البته دزدان در جلد میش بسیاری موجودند که حتی نمیتوان نام آنها را برد و الا مثل پالیزدار سر از ناکجا آباد درخواهیم آورد.
جواداراک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۱
۷۱
بدبخت کسیکه عاقبت خودش رابرای دنیای دیگران تباه کنه!ازتعدادمنفی دادنها معلومه که این قماش نان به نرخ روزبخوربسیج شدندکه خاندان تکبروغروررادوباره مطرح کننداماغافلندکه خداجای حقی نشسته واین خاندان دراین سرابسزای خودمیرسند.ومی ماندحامیان بی بصیرت آنهاکه نه این دنیارادارندونه آخرت را
حقگو
|
United States of America
|
۱۶:۲۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۷۵
۱۰
براساس قاعده "اقرارالعقلا على انفسهم جائز" اقرار اشخاص فقط نسبت به خودشون مؤثره.بعداز محاكمات سياسى اخير كليه كسانيكه عليه مهدى هاشمى و...باصطلاح اعتراف كرده بودند حرفشون رو پس گرفتند. بنابراين قوه قضائيه ضمن رعايت بى طرفى مى بايست فقط بدلائل و مدارك توجه كنه .ويادشون باشه كه اين آزمون بزرگى براى آنها خواهد بود
علی
|
United States of America
|
۱۹:۰۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۳۲
۹
دانشجویان در فرود گاه امام خمینی (ره ) تجمع کرده اند. لابد تجمعشونم خودجوشه
حمیده
|
United States of America
نه شما براشون دعوت نامه فرستادی؟!!
بی خط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۳۸
۰
اینکه بر سر مهدی چه می اید باید بود و دید اما ما نباید فقط مغرضانه نگاه کنیم اگر چنین شد که مهدی محاکمه و حکمش اجرا شد باید با همین پی گیری و قاطعیت پیگیر مفاسد اقتصادی و پرونده مرتضوی و ر........ و ....... و غیره هم باشیم در غیر اینصورت از عدالت خارج شده ایم و عاقبتمان حتما ختم به خیر نمیشد.
خدایا به دادمان برس که عدالت پرور باشیم در همه حال.
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۶۹
۱۸۳
نورا خانم منافق شما و بزرگتر از شما مال این غلط کردن ها نیستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا چرا طيف شما اينقدر بي ادب هتاك هست؟! فك كردين تا حالا؟!
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
جهت اطلاع
حمید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
سلام به نظر در این بحران اقتصادی فاجعه بار در کشور بازی خوبی برای انحراف فکرها باشد چند مدتی مشغولیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۳۷
ایا مشکل کشور با رفتن مهدی و فائزه به زندان حل میگردد. ایا دلار به قیمت اولیه خود برمیگردد؟ ایا قیمت اقلام پائین خواهد امد؟ ایا تحریم برداشته خواهد شد؟ ایا به دین و پیامبر ما توهین نخواهد شد ؟ ایا وضعیت حجاب درست خواهد شد؟ ایا مساجد هنگام نماز پر خواهد شد؟ ایا وحدت و همدلی بین مسولین ایجاد خوهد شد ؟ ایا عدالت در جامعه برقرار میگرد و ........ بیائید درست بیاندیشیم و در راستای اقدار نظام و میئولین نظام گام برداریم و تحت رهنمودهای ولی زمانمقام معظم رهبری گام برداشته و برخورد با هر گونه عوامل را بعهده مسئولین بگذاریم و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و آیا با اعدام عقرب سیاه مشکل ما حل خواهد شد !؟؟؟
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۵:۳۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۱۶
۰
یعنی واقعا این ادبیات صراط منو کشته!
مهدی بابا !رسانه های اصولگرا منو کشتن!
جلا
|
Seychelles
اصلا به ماچه كه فلاني كي ميره كجا ميره چراميره كي برميگرده چرابرميگرده ازكجا برميگرده شايد زمان كاري كرده باشه كه يادمون نباشه كه قبلا چكار كرده ازقبلا تا حالا چكار ميكرده حالا ميخواد چكار كنه !!!!!!!
خوددار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
روزگار غریبی است.انسان تا این انقلاب(از پیدایش و ادامه و پیروزی اش و استقرار و تداوم) آنرا نمی دید به مسائل صدر اسلام چه در زمان شروع حرکت حضرت رسول(ص) و تداوم و پیروزی و استقرار وبعد از رحلت آن بزرگوار و تا واقعه جانگذاز سال 61 هجری،شک می کرد.خدا به این خانواده و همه عزیزان و یادگاران امام(س) صبر و عاقبت بخیری عطا کند.انشاالله.
خوددار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
روزگار غریبی است.انسان تا این انقلاب(از پیدایش و ادامه و پیروزی اش و استقرار و تداوم) آنرا نمی دید به مسائل صدر اسلام چه در زمان شروع حرکت حضرت رسول(ص) و تداوم و پیروزی و استقرار وبعد از رحلت آن بزرگوار و تا واقعه جانگذاز سال 61 هجری،شک می کرد.خدا به این خانواده و همه عزیزان و یادگاران امام(س) صبر و عاقبت بخیری عطا کند.انشاالله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه کم دیگه فکر کن زبیر سیف الاسلامم به یاد میاری می بینی روزگار اصلا غریب نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۰۴
آقایان مشکل اساسی ما گرانی وضع اقتصادی مردم است تحریم است انرژی کشور را برای اینگونه مسائل صرف نکنید تفکر اقتصادی قوی در جنگ نابرابر اقتصادی و تحریم را جدی بگیریم .
خواست دشمنان نظام پر و بال دادن به موضوعات مهدی و فائزه و ..... است
سنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۱۵
صراط نيوز فيلم وداع هاشمي رو ديدي يا كور بودي.من از هاشمي خوشم نمياد چون بدترين دوران اقتصادي رو داشتيم تا قبل از دولت پاكدست؟!!!!!!!! و عدالت گستر؟!!!!!!!! و صادق با مردم؟؟؟؟؟؟؟؟يادت نرفته كه كدوم .... براي كابينش خط قرمز گذاشت.راست ميگي نظر منمو منتشر كن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز من ...
اتفاقا تو کور بودی و تاریخ انتشار این مطلب رو ندیدی!!!
مطلب واسه قبل از انتشار فیلمه ... :)
دقت کن!
اكبر اصفهاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱۲۰
۰
شاهنامه آخرش خوشه بايد صبر كرد و ديد . به نظر بنده حقير مياد كه اين همزماني بازداشت اين دو آقازاده در اين برهه زماني در آستانه انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر بي حكمت نيست ..... لذا بايد امت حزب الله بيش از گذشته هشيار باشد . ....
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به خودت فشار نیار زیاد نظره سیاسی نده برو ببین لبه پله خواجو یارو وایسادس؟
یگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۵
۱
هر وقت اسمی از آیت الله هاشمی یا خانوادشون می شنوم یاد نمازجمعه هایی می افتم که وقتی بچه بودم با مادرم می رفتیم و این شعار: هاشمی هاشمی خدا نگه دار تو...
سوگل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۵
۰
کاش می تونستیم گاهی خودمون رو جای دیگران بذاریم و اینقدر زود در مورد شنیده هامون قضاوت نکنیم .یک مثل انگلیسی هست که میگه نصف چیزهایی رو که میبینی و همه ی چیزهایی رو که میشنوی باور نکن.شاید انگلیسیها کمی اغراق کردن ولی باید بهش فکر کرد.
سوگل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
کاش می تونستیم گاهی خودمون رو جای دیگران بذاریم و اینقدر زود در مورد شنیده هامون قضاوت نکنیم .یک مثل انگلیسی هست که میگه نصف چیزهایی رو که میبینی و همه ی چیزهایی رو که میشنوی باور نکن.شاید انگلیسیها کمی اغراق کردن ولی باید بهش فکر کرد.
ysd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۸
۰
ایشون میتونند تاریخ رو عوض کنند یعنی یه طوری عمل کنند که تاریخ ساز بشوند.ان الله یحب التوابین.اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
فقط بوس به بابا !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
مثل کبک سرتون رو کردین زیر برف و نغمه ی زیبای همه چی آرومه رو میشنوید
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
فرزندی که باعث شد پدر خود ایمان و ایستادگی معنوی خودش را برای همیشه از دست بدهد و از اتوبوبیل انقلاب بعد از یک عمر پیاده شود و برگ خیانتی رو در تاریخ به ثبت برساند.
(صمد آقا عاقبت بخیری دیگران رو دوست داره)
یگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
اللهم فک کل اسیر
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
رفسنجانی قبل از انقلاب تا چندسال پیش محکم واستوار در کنار ولایت بود اما متاسفانه همانند زبیر تعغیر کرد امیدو ارم دوباره به دامان ولایت برگردد
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند