۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶

فردا،اعلام جزئیات جدید ازپرونده ستار

معاون اول قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده ستار بهشتی وبلاگ نویس فوت شده در زندان گفت: محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود جزئیات بیشتری را در این باره ارائه خواهد کرد.
کد خبر : ۸۷۲۳۵
به گزارش صراط، حجت الاسلام سید ابراهیمی رئیسی معاون اول قوه قضائیه، امروز یکشنبه در حاشیه همایش امر به معروف و نهی از منکر در حوزه سیاست در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی اظهار داشت: قوه قضائیه به طور جدی با مفسدان اقتصادی برخورد خواهد کرد و ما دستور ویژه ای را به دادسراها و دادستان ها به ویژه دادستان تهران ابلاغ کرده ایم که برخورد قاطع و عبرت آموزی با مفسدان اقتصادی داشته باشند.
 
معاون اول قوه قضائیه همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده ستار بهشتی وبلاگ نویس فوت شده در زندان گفت: محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود جزئیات بیشتری را در این باره ارائه خواهد کرد.
 
رئیسی در ادامه با بیان اینکه یکی از معروفات ما اجرای قانون است، افزود: باید همه مسئولان در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بر اساس قانون عمل کنند و قانونگرا باشند. قانونگرایی در حال حاضر یکی از الزامات مهم تلقی می شود.
 
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا به این نظام ضربه وارد کنند، افزود: آنها تلاش کرده اند در حوزه ها اقتصادی، نفتی، بانکی و پولی خدشه ای را وارد کنند اما مسئولان و مردم در این 30 سال نشان داده اند دشمن را به خوبی شناخته اند.
منبع: مهر