۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
زاکانی:

فتنه‌گران جایی در انتخابات 92 ندارند

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: فتنه‌گران جایی برای انتخابات 92 نداشته و تمام احزاب می‌توانند در چارچوب قانون اساسی فعالیت کنند.
کد خبر : ۱۰۰۰۴۸

به گزارش صراط،علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی تاکنون آزاد بوده است، اظهار داشت: احزاب و گروه‌های مختلف می‌توانند در چارچوب قوانین نظام اسلامی با مشارکت فعال در صحنه سیاسی کشور نقش‌آفرینی کرده و هیچ مانعی برای فعالان در عرصه سیاسی کشور در چارچوب قوانین نظام اسلامی وجود ندارد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: تجربه 34 ساله انقلاب اسلامی بر این است که اگر کسانی که با زیاده‌طلبی و فتنه‌گری به دنبال دست‌یابی نکاتی فراتر از حضور فعال در انتخابات هستند قطعا ملت دست رد به سینه آنان زده و فتنه‌گران را مردود می‌کنند.

وی عنوان کرد: اگر کسانی به دنبال حضور فعال در انتخابات هستند به اعتقاد بنده زمینه برای فعالیت آنان مهیا بوده و باید در عرصه انتخابات حاضر شوند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ابراز داشت: البته کسانی که بر ضدیت با نظام اسلامی و مردم اقدام کرده و با فتنه‌گری خویش اسباب صدمات جبران‌ناپذیر را برای انقلاب اسلامی فراهم کرده و بدون عذر‌خواهی از مردم و جبران گذشته با مطالبه‌گری مجدد خواستار حضور در صحنه هستند پاسخ مردم به آن‌ها روشن بوده و از این زیاده‌طلبی خویش هیچ سودی نمی‌برند.

زاکانی با بیان اینکه ملت مسلمان ایران تاکنون نشان داده است که از یک بصیرت مثال زدنی برخوردار است، تصریح کرد: حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی و صحنه‌های دفاع برای ملت مسلمان ایران به یک اصل بدل شده است.

وی با بیان اینکه مردم کسانی را که مقابل انقلاب اسلامی قد علم کرده و مانع‌ شوند، کنار زده و از آنان عبور می‌کنند، افزود: در حماسه باشکوه راهپیمایی سال جاری بار دیگر ملت ایران استمرار و پیوستگی خویش با آرمان‌های انقلاب و میراث گران‌بهای امام(ره) و شهدا را اعلام کرده و با آنان تجدید عهد و میثاق کردند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید قدردان وجود چنین مردم رشید و قهرمان‌پرور باشند، عنوان کرد: ملت تاکنون در کمال سختی‌ها راه شفاف دفاع از اساس اسلام و انقلاب را به‌ درستی تشخیص داده و با تمام وجود در عرصه انجام تکلیف حضوری آگاهانه و با نشاط داشته باشند.

آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصاد صراط بخوانید.


منبع: فارس