۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹
قهرمانی به یاورزاده: خفه شو!!

سوژه عادل جور شد!

بعد از نشان دادن کارت زرد، بگو مگویی بین قهرمانی و یاورزاده در گرفت که حرکات و گفتار قهرمانی واقعا زننده بود
کد خبر : ۱۰۰۲۱۵
انگار محسن قهرمانی نمی‌خواهد در رویه قضاوت‌های خود تغییری ایجاد کند و آرامش با این داور خراسانی بیگانه است. قهرمانی که ظاهرا از علی دایی و تیمش به خاطر انتقاد از محسن ترکی شاکی و عصبانی بود خیلی سعی کرد که احساساتش بر قضاوتش تاثیر منفی نگذارد و تا دقایق آخر هم خوب پیش رفت اما بالاخره از کوره در رفت و مقابل دوربین‌های تلویزیونی رفتار و گفتاری داشت که بار دیگر او را در کانون توجه قرار می‌دهد.

در دقایق پایانی بازی راه‌آهن- پرسپولیس و زمانی که یاورزاده بعد از سوت داور توپ را به شدت به تابلوهای کنار زمین کوبید قهرمانی به درستی به او کارت زرد نشان داد اما بعد از نشان دادن این کارت زرد بگو مگویی بین او و یاورزاده در گرفت که متعاقب این بگو مگو، حرکات و گفتار قهرمانی واقعا زننده بود.

قهرمانی که با اعتراض‌های یاورزاده مواجه شده بود پشت سر هم و با حالت عصبانی مدام به یاورزاده می‌گفت صحبت نکن اما سرانجام از لفظ «خفه شو!» استفاده کرد و صورتش را مثل خروس جنگی به صورت بازیکن راه‌آهن چسباند و او را به نوعی تهدید کرد تا دیگر به اعتراض کردن ادامه ندهد! جالب این‌که سلیمانی دبیر کمیته داوران هم این رفتار اشتباه قهرمانی را تایید کرده اما ظاهرا تنها به تذکر دادن به او بسنده کرده است.

به این ترتیب قهرمانی به احتمال فراوان یکی از سوژه‌های برنامه امشب نود خواهد بود و عادل فردوسی‌پور دوباره رفتار او را زیر ذره‌بین خواهد برد تا شاید کمیته داوران مجبور شود به جای تذکر دادن، رفتار سختگیرانه‌تری با این داور عجیب داشته باشد.

منبع: گل