۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۵
حجت‌الاسلام والمسلمين صادقي

آیادادگاه كهريزك صلاحیت ندارد؟

معاون فرهنگي قوه قضاييه گفت: تشخيص صلاحيت دادگاه كهريزك به عهده مراجع قضايي است و طرح عدم صلاحيت دادگاه از سوي مرتضوي جاي سوال دارد چرا كه وي سال‌ها در قوه قضاييه فعاليت داشته است.
کد خبر : ۱۰۰۳۳۲
به گزارش صراط،حجت‌الاسلام و المسلمين "هادي صادقي" در مورد رسيدگي به پرونده "كهريزك" اظهارداشت: پرونده كهريزك سياسي امنيتي است و رسيدگي به آن نشان دهنده عزم جدي دستگاه قضا در مبارزه با مفاسد مختلف از جمله تخلفات سياسي است.

وي ادامه داد: برگزاري دادگاه اين سه قاضي معلق دادگستري اوج عدالت محوري قوه قضاييه را به نمايش مي‌گذارد كه در برقراري عدالت خودي و غير خودي نمي‌شناسد.

معاون فرهنگي قوه قضاييه در تشريح اعتراض سعيد مرتضوي به صلاحيت دادگاه كهريزك، افزود: قاضي دادگاه كهريزك مرجع رسيدگي به اتهامات مرتضوي و دو قاضي متهم ديگر در اين پرونده است و اعتراض در اين زمينه وارد نيست.

حجت‌الاسلام والمسلمين صادقي تاكيد كرد: هر متهمي در هنگام رسيدگي به اتهاماتش اعتراضاتي دارد و مرتضوي هم در جايگاه متهم ممكن است اعتراضاتي را مطرح كند.

معاون فرهنگي قوه قضاييه خاطرنشان كرد: تشخيص صلاحيت دادگاه كهريزك به عهده مراجع قضايي است و طرح عدم صلاحيت دادگاه از سوي مرتضوي جاي سوال دارد چرا كه وي سال‌ها در قوه قضاييه فعاليت داشته است.

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی را در سرویس سیاسی  صراط بخوانید.