۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶

ادعای تایمز درباره بوسه احمدی‌نژاد!

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران که مدت مدیدی است که با اصولگرایان و حامیان انقلاب اسلامی دچار اختلاف شده، ظاهرا بار دیگر خشم این گروه ها و شخصیت های مهم را برانگیخته است.
کد خبر : ۱۰۰۵۷۵
به گزارش صراط، تصاویر احمدی نژاد درحالیکه اشک می ریزد و مادر چاوز را در اغوش گرفته در تلویزیون های ماهوراه ای پخش و در شبکه های اجتماعی مختلف در ایران منتشر شد.



لس انجلس تایمز طی گزارشی در مورد مراسم جنجالی وداع با چاوز، با تیتر «احمدی نژاد بر صلیب مسیح بوسه زد»، نوشت: احمدی نژاد در کنار تابوت چاوز که پس زمینه اش صلیب حضرت عیسی بود تعظیم کرد و سپس بوسه زد.
 
بنابراین گزارش،  این روزنامه آمریکایی در ابتدا می نویسد: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران که مدت مدیدی است که با اصولگرایان و حامیان انقلاب اسلامی دچار اختلاف شده، ظاهرا بار دیگر خشم این گروه ها و شخصیت های مهم را برانگیخته است.
 
این بار، احمدی نژاد به قوانین اسلامی درحین حضورش در تشییع جنازه رسمی چاوز در کارکاس بی توجهی کرد.
 
احمدی نژاد در مقابل شبکه های تلویزیونی در کاراکس مادر غصه دار و مسن چاوز را در اغوش گرفت.
 
به نوشته این روزنامه آمریکایی، مسلمانان و بالاخص شیعیان، دست دادن مرد با زنان نامحرم را حرام می دانند.
 
احمدی نژاد همچنین در مقابل تابوت پرچ شده ی چاوز که پس زمینه اش صلیب حضرت عیسی بود تعظیم کرد و سپس بوسه زد.
 
تصاویر احمدی نژاد درحالیکه اشک می ریزد و مادر چاوز را در اغوش گرفته در تلویزیون های ماهوراه ای پخش و در شبکه های اجتماعی مختلف در ایران منتشر شد.
 


از نظر غیرایرانی ها، رفتار رئیس جمهور این کشور خلاف عرف نبود اما این اقدام او باعث ناراحتی بسیاری در داخل ایران شده است.
 
چندین تن از روحانیون نسبت به این اقدام احمدی نژاد واکنش نشان داده و انتقادات شدیدی را مطرح کرده اند.
 
به نوشته لوس آنجلس تامیز، در این میان، برخی از مردم به این مسئله به شکلی ظنرگونه نگاه می کد.
 
علی یک "پیک" موتورسوار در پاسخ به سئوال این روزنامه آمریکایی که می گوید "احمدی نژاد صلیب مسیح را بوسیده" ، به شوخی می گوید: بالاخره چاوز مسلمان شد یا احمدی نزآد کاتولیک؟
 
احمدی نژاد همچنین روحانیون و بسیاری از سیتستمداران هر دو جبهه سیاسی ایران را به دلیل  "شهید" خواندن چاوز ازرده خاطر کرده است
 
رئیس جمهور فعلی ایران که از کاندیداتوری در انتخاباتی اتی ریاست جمهوری محروم است از نامزدی رحیم مشایی دستیار ارشدش حمایت می کند.
 
از زمان انتخابات سال 88، احمدی نژاد خود را از اصولگرایان و برخی دیگر از متحدانش دور کرده است. آینده ی او پس از پایان دوره ی ریاست جمهوری کنونی اش مشخص نیست.
منبع: انتخاب