۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷

عضو کمیسیون امنیت ملی:حادثه‌ قم و استیضاح از یک ستاد فرماندهی‌ شد

جمع بندی من از مشاهده‌های فیلم‌هایی از حادثه قم و اخباری که به صورت میدانی تهیه شده و دو گزارش که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مطرح شده این بوده که حادثه روز 22 بهمن قم یک حادثه سازماندهی شده است.
کد خبر : ۱۰۰۹۷۶
به گزارش صراط، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه برای یک بار باید ریشه حوادثی مانند روز 22 بهمن قم باید خشکانده شود، گفت:

عوض حیدرپور،‌ درباره حادثه روز 22 بهمن قم،‌ گفت:‌ بر اساس گزارش‌های تهیه شده این اقدام عده‌ای خاص در روز 22 بهمن قم به طور کامل سازماندهی شده بود که بر اساس آن گروهی این کار را سازماندهی کرده،‌گروهی آن را اجرا و گروهی هم آن را پشتیبانی کرد‌ند.

نماینده مردم شهرضا و سمیرم در مجلس شورای اسلامی،‌ برهم زدن راهپیمایی روز 22 بهمن قم در ادامه اقداماتی بود که رئیس جمهور با پخش فیلم در مجلس انجام کرد و در نگاه اول این دو حرکت در یک جهت تشکیل شده بود و ستاد سازماندهی قم ستادی بود که برنامه روز استیضاح در مجلس را برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام از اتفاق روز 22 بهمن قم به شدت استفاده کردند،‌ تصریح کرد: به صورت قطعی عواملی از دولت و افرادی که آن جنجال روز یکشنبه مجلس را آفریدند در همان فرماندهی ، حادثه قم را ترتیب دادند.

حیدر پور ادامه داد: جمع بندی من از مشاهده‌های فیلم‌هایی از حادثه  قم و اخباری که به صورت میدانی تهیه شده و دو گزارش که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مطرح شده این بوده که حادثه روز 22 بهمن قم یک حادثه سازماندهی شده است و در واقع نیت عاملان آن، تخریب رئیس مجلس و قوه مقننه و ایجاد یک فضای تخریبی در آستانه انتخابات بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد: براساس فیلم‌هایی که به دست ما رسیده افرادی آتش بیار معرکه حادثه روز 22 بهمن قم بودند که از تهران رفته و در قم به صورت سلسله‌وار سخنرانی‌هایی کرده‌اند و تهیجاتی برای حاضران ایجاد کردند و تخریب‌هایی را انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه برای یکبار باید ریشه حوادثی مانند روز 22 بهمن قم باید خشکانده شود، ‌یادآور شد: از قوه‌قضائیه  می‌خواهیم تا با عوامل اصلی این حادثه به طور جدی و قانونی برخورد کند چرا که هرگونه حرکتی مانند حادثه روز 22 بهمن قم خلاف منویات رهبر معظم انقلاب است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،‌ گفت: نباید افرادی وارد میدان شوند و با سخنرانی‌هایی تحت عنوان حمایت از مقام معظم رهبری صحبت‌هایی بکنند و در واقع فرمان رهبر معظم انقلاب را زیر پا بگذارند چراکه این اقدامات خلاف قانون، شرع و رفتار سیاسی است.


آخرین اخبار و تصاویرفرهنگی را در سرویس فرهنگی صراط بخوانید.