۰۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۰
گذر احزاب از دي ماه سال 1391/

حمايت ازکانديداي اصولگراي اصلاح‌طلب

حبيب‌الله عسگراولادي طي نامه‌اي به يكي از سايت‌هاي خبري پاسخ نامه مهاجراني را داد و اظهار داشت: فرصت را غنيمت مي‌شمارم و چند كلمه با آقاي مهاجراني گم شده در راه صحبت مي‌كنم به ايشان عرض مي‌كنم شما در اين مملكت الهي وزير بودي، وكيل بودي و معاون رئيس جمهور بودي و با حقوق مكفي كه داشتي با عزت و افتخار زندگي مي‌كردي، اين همه نعمت را گذاشتي و رفتي حقوق بگير بي بي سي شده‌اي
کد خبر : ۱۰۲۲۴۱
به گزارش صراط،اهم اخبار دي‌ماه 91 را خبرهايي مبني بر مطرح شدن افرادي نظير حسن روحاني براي کانديداتوري در انتخابات ديدار احزاب با مراجع قم و همايش جبهه پيروان تشکيل مي‌دهد.


کنگره سراسري خانه کارگر 11 ارديبهشت ماه سال آينده برگزار مي‌شود


معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: کنگره سراسری خانه کارگر 11 اردیبهشت ماه سال آينده با حضور تمامي اعضاي این تشکل برگزار می‌شود.



 ديدار جبهه حاميان ولايت با عسگراولادي، باهنر و بادامچيان


دبيرکل جبهه حاميان ولايت از ديدار اعضاي اين جبهه با عسگراولادي، باهنر و بادامچيان خبر داد و گفت: در اين ديدار مباحثي درباره وحدت در جريان اصولگرايي مطرح شد و عمده تاکيد عسگراولادي نيز بر ضرورت وحدت در اين جريان بود.


  ديدار جبهه مردمي اصلاحات با مهرعليزاده و مطهري


محمدزارع فومني  از ديدار اعضاي اين جبهه با مهرعليزاده خبر داد و اظهار داشت:  اعضاي جبهه مردمي اصلاحات ديداري انتخاباتي را با محسن مهرعليزاده کانديداي احتمالي انتخابات آتي برگزار کردند.



همایش انتخاباتي جبهه پيروان امام(ره) و رهبری


 همايش جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري که با محوريت گراميداشت حماسه نهم دي در سالن شهداي موتلفه ، ظهر (پنج شنبه) ۰۷ دی ۱۳۹۱برگزار شد.



حضور عارف به عنوان نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات دور از دسترس نيست


اسماعیل حق‌پرستی گفت: عارف به عنوان یک شخصیت سیاسی برجسته در فضاي سياسي كشور مطرح است لذا صلاحيت دارد كه به عنوان يك گزينه مطرح درانتخابات آينده حضور داشته باشد و اجماع اصلاح‌طلبان بر روي عارف دور از دسترس نيست.


هيئت رئيسه جبهه پيروان خط امام و رهبري انتخاب شد


دبير کل جامعه اسلامي مهندسين تصريح کرد: محسن کوهکن به عنوان مسئول انتخاباتي جبهه پيروان و بيگلري به عنوان دبير جبهه پيروان و کمال سجادي به عنوان سخنگو انتخاب شدند.


 همايش جبهه پايداري به مناسبت بزرگداشت حماسه 9دی


 همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی با محوریت تبیین ریشه‌های حماسه 9 دی 4 دی با حضور آیت‌الله مصباح یزدی، آيت‌الله رجبي، حداد عادل، صادق محصولی، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، باقری لنکرانی و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.


ديدار جبهه پيروان يا کميته سياسي جامعه روحانيت


سيد کمال سجادي  با اشاره به ديدار اعضاي جبهه پيروان خط امام و رهبري با  جامعه روحانيت مبارز، اظهار داشت: در اين جلسه عسگر اولادي، باهنر، حبيبي، بادامچيان، کريمي اصفهاني، کوچک‌سرايي و بنده حضور داشتم که درباره  راهکارهاي ايجاد وحدت، توسعه همکاري‌ها، همدلي و هماهنگي ميان اصولگرايان بحث‌هايي مطرح شد.


احتمال حمايت از کانديداي اصولگراي اصلاح‌طلب



 در صورتي که بر روي کانديدايي اصلاح‌طلب به توافق نرسيم از کانديداي اصولگراي اصلاح‌طلب حمايت مي‌کنيم.


كليد واژه انتخابات آزاد توسط چهره‌هايي مثل هاشمي چه هدفي را دنبال مي‌كند؟


مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: شاهدیم که کلید واژه انتخابات آزاد از سوي چهر‌ه‌های متعدد اصلاح‌طلب و افرادی چون هاشمی مطرح می‌شود تا اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آینده رای نیاوردند بتوانند شکست خود را گردن نظام بیاندازند و احساسات و عواطف عمومی را تحت تاثیر این موضوع قرار دهند.


عارف:موسوی‌خوئيني‌ها جایگاه ویژه‌ای بین اصلاح‌طلبان دارد


محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات در گفتگویی  با هفته نامه مثلث گفت:نگرانم فضا به سمت مشارکت حداکثری نرود/ من بهرحال به جریان اصلاح طلب وابسته هستم/اولویت کشور در حال حاضر حل مشکلات اقتصادی است/ موسوی خوئيني ها جایگاه ویژه ای در بین اصلاح طلبان دارد/ كسي نمي‌تواند رابطه بین من و خاتمی را به هم بزند/ اردوگاه اصولگریان به هم ریخته است/ اصولگرايان می خواهند حساب خود را از  دولت جدا کنند/ امیدوارم زندانیان سیاسی آزاد شوند.


"روحاني" بهترين گزينه براي تصدي پست رياست‌جمهوري است


سخنگوي حزب اعتدال و توسعه گفت: اعتقاد دارم "حسن روحانی" با توجه به سابقه کاری بهترین گزینه برای تصدي پست ریاست جمهوری آینده است.

"غلامعلی دهقان"  گفت: دولت نهم و دهم در زمینه اقتصادی زيان‌های جبران‌ناپذیری را به کشور وارد کرده، لذا حزب اعتدال و توسعه معتقد است رئیس‌جمهور آینده باید برای مسائل اقتصادی اهمیت ویژه‌ای قائل شود و در حوزه بین‌الملل نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بر اساس حکمت، عزت و مصلحت عمل کند.


عدم تمايل جامعه مدرسين به حمايت از يك كانديداي خاص


عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: هيئت مذاكره كننده جامعه مدرسين تاكنون به جبهه پيروان معرفي نشده است.



کمالي نامزد حزب اسلامي کار نيست


سخنگوي حزب اسلامي کار گفت: اين حزب در چارچوب شوراي هماهنگي اصلاحات فعاليت‌هاي خود را به منظور شرکت در انتخابات سال آينده انجام خواهد داد.و تا به اين لحظه شخص کمالي درباره ورود به انتخابات رياست جمهوري سال آينده هيچگونه تصميمي را اتخاذ نکرده است.
 

دیدار اعضاي جمعيت ايثارگران با آيت الله مصباح


 اعضاي شوراي مركزي جمعيت ايثارگران  روز دوشنبه  18 دی به ديدار آيت الله مصباح يزدي رفتند.


دليل عدم حضور "الهام" در جبهه پايداري


 کامران باقري لنکراني سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در حاشيه اولين مراسم سالگرد "شهيد مصطفي احمدي روشن" در جمع خبرنگاران  درباره حضور غلامحسين الهام به عنوان عضو موسس جبهه پايداري در دولت اظهار داشت: بنا بر تصميمي که در جبهه پايداري گرفته شده است کساني که عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري هستند نبايد در پست‌هاي دولتي حضور داشته باشند لذا به همين دليل حضور غلامحسين الهام در اين جبهه ملغي شده است.


اعلام موجودیت جبهه عدالت با 24 تشکل اصولگرا



دبیر کل جبهه عدالت با بيان اينکه ما به هیچ گروهی وابستگی نداریم و در بدنه اصولگرایی تعریف می‌شویم، گفت: ما فعلا از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کنیم و بعد از انجام بررسی و تحقیقات توسط اساتید دانشگاه و حوزه که عضو جبهه عدالت هستند در آینده تصمیمات‌مان را اعلام می‌کنیم.


نشست هفتگي "جبهه حاميان ولايت" با حضور متکي


نشست هفتگي "جبهه حاميان ولايت" با موضوع وحدت اصولگرايان با حضور متکي  ۲۶ دی در دفتر اين جبهه  برگزار  شد.


شانس ولايتي براي انتخابات بالا است


حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: به نظرم در ميان كانديداهاي احتمالي انتخابات آتي شانس ولايتي براي انتخابات بالا است.


آقای مهاجرانی اين همه نعمت را گذاشتي و رفتي حقوق بگير بي‌بي‌سي شده‌اي!


حبيب‌الله عسگراولادي طي نامه‌اي به يكي از سايت‌هاي خبري پاسخ نامه مهاجراني را داد و اظهار داشت: فرصت را غنيمت مي‌شمارم و چند كلمه با آقاي مهاجراني گم شده در راه صحبت مي‌كنم به ايشان عرض مي‌كنم شما در اين مملكت الهي وزير بودي، وكيل بودي و معاون رئيس جمهور بودي و با حقوق مكفي كه داشتي با عزت و افتخار زندگي مي‌كردي، اين همه نعمت را گذاشتي و رفتي حقوق بگير بي بي سي شده‌اي و يك جيره‌اي احتمالي هم از شاه عربستان مي‌گيري.

 ولايت امام و رهبري را رها كردي و رفتي ولايت بي بي سي را پذيرفتي اگر به خدا و قيامت اعتقاد داري كه اينجانب خلاف آنرا به شما نسبت نمي‌دهم يك پاسخي براي روز حساب مهيا كن.

مي‌دانم در اين دنيا جوابي نمي‌تواني داشته باشي لذا شما را به آن دنيا حواله مي‌دهم.