۱۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

زخمی‌شدن ده‌ها فلسطینی در الخلیل

دیروز، سه‌شنبه در جریان درگیری‌های خشونت‌بار با نظامیان صهیونیست در الخلیل و نابلس و زندان‌های رژیم صهیونیستی که به دنبال شهادت اسیر فلسطینی در زندان رخ داد، ده‌ها شهروند و اسیر فلسطینی زخمی شدند.
کد خبر : ۱۰۳۰۴۰
به گزارش صراط،به نقل از رسانه‌های فلسطین  در شهر الخلیل تعدادی از جوانان در جریان درگیری بین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهروندان در منطقه باب‌الزاویه در مرکز الخلیل و نزدیکی حرم ابراهیمی در جنوب شهر، در اثر استنشاق گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی زخمی شدند.

شاهدان عینی گفتند که نظامیان صهیونیست از دیوار منازل واقع در این منطقه بالا رفته و به سمت جوانان فلسطینی گاز اشک‌آور شلیک می‌کنند.

بر اساس این گزارش درگیری‌هایی نیز بین دانش‌آموزان و نظامیان صهیونیست در منطقه المشارقه در نزدیکی مسجد ابوالریش و در اطراف مدرسه طارق بن زیاد واقع در نزدیکی حرم ابراهیمی رخ داد.

شاهدان عینی گفتند که نظامیان رژیم اشغالگر گاز اشک‌آور، گاز سمی و گلوله پلاستیکی به سمت شهروندان و دانش‌آموزان مدارس شلیک کردند که باعث زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

در همین راستا «عیسی قراقع» وزیر اسرای فلسطین گفت که درگیری‌های خشونت‌بار بین اسرا و اداره زندان‌های اسرائیل به دنبال شهادت «میسره ابوحمدیه» اسیر فلسطینی در زندان، رخ داده است.

قراقع افزود که بیش از 30 اسیر فلسطینی در جریان عملیات سرکوب توسط زندانبانان صهیونیست زخمی شده‌اند.
منبع: فارس