۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۷

ابوترابی‌:امسال سالی استثنایی درتاریخ انقلاب

کد خبر : ۱۰۳۶۹۰

نایب رئیس نخست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برپایی انتخابات چهره‌ کارآمد نظام را نمایش می‌‌دهد، گفت: انتخابات سال جاری هموار‌کننده حرکت ملت در دهه‌ چهارم انقلاب است.
خبرگزاری فارس: برپایی انتخابات چهره‌ کارآمد نظام را نمایش می‌‌دهد

حجت‌الاسلام سید‌ محمدحسن ابوترابی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین آغاز سال جاری را در تاریخ انقلاب ‌اسلامی برگ زرین و ماندگار در کتاب سراسر حماسه و اندیشه ملت برشمرد و اظهار داشت: سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قطعأ جایگاه ممتاز، فاخر و تعیین‌کننده‌ای را در عرصه‌های مختلف برجای ‌گذاشته و عامل اقتدار جمهوری اسلامی می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: آغاز امسال که با شکوه، ایثار، مقاومت، پایمردی، مجاهدت و همراه با معرفت و بصیرت ملت همراه شده است قطعأ سالی بزرگ برای آحاد مردم ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با یک معرفت عظیم امروز با وجود تهدید‌ها، تحریم‌ها و فشار‌های نظام سلطه مواضع شفاف و روشنی را دنبال کرده و به ایفای نقش می‌پردازد، تصریح کرد: ملت ایران همچنان در سال جاری با پایداری بر مواضع خویش راه عزت‌مندی را طی کرده و مقدمات افزایش توان و کارایی نظام اسلامی را فراهم می‌کند و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز در بیانات نوروزی خویش بر روی این مهم تأکید فرمودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آغاز امسال با شکل‌گیری دولت یازدهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه شده است، بیان کرد: حضور و مشارکت گسترده ملت ایران در پای صندوق‌های رأی بدون شک القا‌کننده ظرفیت مردم‌سالاری نظام اسلامی بوده و بر اقتدار سیاسی کشور می‌افزاید.

ابو‌ترابی‌فرد ابراز داشت: برپایی انتخابات چهره‌ای کارآمد و معتقد به اسلام و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و به تعبیر مقام معظم رهبری بر ظرفیت‌های موجود در دولت نهم و دهم و دستاورد‌های به دست آمده پای تصدیق گذاشته، در راستای تبدیل کاستی‌ها به نقاط قوت و تبدیل تهدید‌ها به فرصت از تمام ظرفیت‌های ملت عزیز استفاده کرده و مسیر حرکت ملت در دهه چهارم را هموارتر می‌کند.

وی یادآور شد: امسال سالی تعیین‌کننده و استثنایی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و امیدواریم با شعار حماسه سیاسی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی آن تأکید فرمودند بتوان با کار و تلاش ملت و مسئولیت‌شناسی تمام مردم به اوج و قله اقتدار دست‌ یافت و در جهان درخشش پیدا کرد.

امام جمعه موقت قزوین اذعان داشت: امروز باید از تهدید و تحریم برای تبدیل به یک فرصت برای کاهش هزینه‌های جاری و عمرانی استفاده کرد و با افزایش درآمد و تولید ثروت از درآمد‌ها برای رسیدن به سرمایه پایدار و قدرت اقتصادی برتر استفاده کامل کرد و امیدواریم سال جاری را بتوان به یک حماسه سیاسی بزرگ برای رسیدن به اقتصاد اسلامی تبدیل کرد.

ابوترابی با تأکید بر اینکه حضور و مشارکت گسترده ملت در عرصه‌های مختلف، کشور را به یک کارخانه و کانون بزرگ تولید تبدیل کرده و کالا و خدمات با کیفیت بالا را افزایش و هزینه تمام شده را کاهش می‌دهد، ابراز داشت: باید با کار و تلاش در راستای عزت‌مندی جمهوری اسلامی گام برداشت و دشمنان را از اهداف خویش ناکام گذاشت.