۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۹

تريم:به‌قولي که‌به هواداران‌دادم،عمل‌کردم

فاتح تريم، سرمربي تيم فوتبال گالاتاسراي ترکيه در پايان مسابقه با رئال مادريد در استانبول گفت:« فکر مي کنم به قولي که در زمان ورودم به باشگاه گالاتاسراي به هواداران اين تيم داده بودم، عمل کردم.»
کد خبر : ۱۰۴۶۲۳
صراط:فاتح تريم که از معروف ترين مربيان فوتبال ترکيه محسوب مي شود، گفت:« زماني که من سال گذشته به باشگاه گالاتاسراي ملحق شدم، به هواداران اين تيم قول دادم که در تمام بازيها صرف نظر از اينکه پيروز شويم يا شکست بخوريم، آنها در زمين مسابقه شاهد تيم خوبي خواهند بود که به آن افتخار خواهند کرد. امروز در بازي برابر رئال مادريد شاهد گالاتاسرايي بوديم که همه هواداران مي توانند به آن افتخار کنند. من بسيار خوشحال هستم که توانسته ام چنين شرايطي براي تيم به وجود آورم. درست است که ما به مرحله بعدي مسابقات ليگ قهرمانان اروپا صعود نکرديم اما به نظر من عملکرد ما در ميدان مسابقه يک پيروزي بزرگ بود.»

فاتح تريم تصريح کرد:« درباره گل اولي که ما دريافت کرديم همه مي گويند که صحيح نبود اما من نمي دانم، چرا که صحبت ميليمترها مطرح است اما بايد بگويم که اين گل روحيه تيم ما را خراب کرد. با اين حال از اينکه توانستيم در زماني که در مجموع دو بازي چهار بر صفر از حريف اسپانيايي خود عقب بوديم، خود را دوباره پيدا کنيم و بازي را به دست بگيريم، اين چيزي است که بايد از آن به خود بباليم. ما در برابر تيم بزرگي مثل رئال مادريد بازي مي کرديم، رئال تيمي با ابعاد جهاني است که بازيکنان آن در هر ثانيه مي توانند سرنوشت و نتيجه بازي را تغيير دهند.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از استانبول، فاتح تريم افزود:« ما بايد در ماه مه با مسئولان تيم درباره نقاط ضعف و قوت تيم گفتگو کنيم و مسير جديدي براي تيم پيدا کنيم. »

منبع: ورزش سه