۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶

اتفاق‌تلخ‌دیگری بعد از یکشنبه‌سیاه مجلس

نماینده گرگان در مجلس گفت: طرح سؤال از وزیر کشور، محاکمه نظام اسلامی و اتفاقی تلخ در شرایط کنونی است.
کد خبر : ۱۰۴۶۹۷

صراط:حجت‌الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند و قطعا مهمترین مصداق حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی است.

وی افزود: اطمینان داریم که ملت بصیر و انقلابی ایران پرشورتر از حماسه 22 بهمن سال گذشته، در انتخابات آتی حضور خواهند یافت و علاوه بر انتخابی شایسته در شوراها، رئیس جمهوری انقلابی، بابصیر، ولایتمدار و کاردان را انتخاب خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در ابتدای امسال فرمودند، ضرورت دارد کسانی که معتقد به جمهوری اسلامی هستند و از توان لازم برای این امر مهم برخودارند، خود را در معرض رأی مردم قرار دهند.

طاهری تصریح کرد: این روزها شاهد هستیم، برخی جریانات که در ایجاد فتنه 88 نقش داشتند و نیز کسانی که منصوب به حلقه انحراف هستند، قصد دارند با فریب افکار عمومی در این عرصه حضور یابند.

وی ادامه داد: در مواجهه با آنها فقط به این نکته بسنده می‌کنم که شعار جمهوری اسلامی ایرانی و مکتب ایرانی چگونه با التزام جمهوری اسلامی سازگار است.

نماینده گرگان بیان داشت: این جریانات می‌دانند که مردم خیانت‌های آنها در دوره موسوم به اصلاحات، فتنه 88، تفکرات انحرافی و نیز تمرد آنها از اوامر رهبر منظم انقلاب را فراموش نخواهند کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به شعار حماسه اقتصادی امسال گفت: بر ما مجلسیان فرض است که به دور از شعارزدگی و به منظور رفع مشکلات اقتصادی، با تصویب قوانین راهبردی، نظارت مؤثر و کمک به مسئولان سایر قوا اقدامی عملی انجام دهیم.

وی افزود: بعد از اتفاقات تلخ یکشنبه سیاه مجلس در تاریخ 15 بهمن ماه سال گذشته، دیروز نیز شاهد اتفاقی تلخ دیگر بودیم و آن محاکمه نظام اسلامی در قالب طرح سؤال از وزیر کشور بود.

طاهری اضافه کرد: امروز در جلسه فراکسیون روحانیون  مجلس از این اتفاق ناگوار اظهار تأسف شد و انتظار داریم که هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون امنیت ملی در این زمینه پاسخگو باشند.

نماینده گرگان در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی به آنها توسط مسئولان مربوطه شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
این حرف مفت است. طرفداری از مطلوم وهن به نظام نیست بلکه دفاع از نظام است