۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶

ایران‌درخط‌ مقدم‌مبارزه‌ بااستکبارقرار دارد

یکی از مراجع تقلید در قم گفت: ایران نقشی کلیدی در منطقه و جهان دارد و در خط مقدم مبارزه با استکبار و الحاد قرار گرفته است به همین دلیل باید با حضور حداکثری در انتخابات و تقویت نظام اسلامی به این حرکت رو به جلو کمک کنیم.
کد خبر : ۱۰۷۹۲۶

صراط:آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار با ولی‌الله احمدزاده استاندار سابق فارس و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: آنچه ایشان مطالبه کرده‌اند حماسه‌ای بی‌نظیر است که باید با مشارکت حداکثری محقق شود.

وی افزود: مشارکت گسترده در انتخابات ضامن اعتلای انقلاب و عزت‌مندی نظام اسلامی در همه عرصه‌هاست و در حوزه‌های اجرایی هم باید راهکارهای دقیقی برای برون رفت از مشکلات کنونی ارائه شوند.

این مرجع تقلید با تاکید بر حل مشکلات معیشتی مردم در دولت یازدهم عنوان داشت: باید افرادی قاطع و کارشناس در جایگاه‌های اجرایی کشور قرار گیرند.

وی ادامه داد: ولایت‌مداری، روشن‌اندیشی، مدیریت و تدبیر و سوابق درخشان در گذشته از جمله شاخصه‌های انتخاب رئیس جمهور هستند و زمانی که این ویژگی‌ها در یک شخص جمع باشد آنگاه مشکلات داخلی و خارجی کشور حل خواهند شد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه همچنان باید بر عزت‌مندی جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی تاکید کنیم گفت: قدرت اسلام و انقلاب باید در مقابل دیدگان همه انسان‌ها جلوه‌گر شود و همه ملت‌ها بدانند اسلام و دین ما را به جایگاه کنونی رسانده است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ایران نقشی کلیدی در منطقه و جهان دارد و در خط مقدم مبارزه با استکبار و الحاد قرار گرفته است به همین دلیل باید با حضور حداکثری در انتخابات و تقویت نظام اسلامی به این حرکت رو به جلو کمک کنیم.

منبع: فارس
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید