۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
رحماني:

مذاکره با بازيکنان پيش ازپايان ليگ ايرادي ندارد

کاپيتان تيم فوتبال فولاد خوزستان مذاکره باشگاه‌ها را پيش از پايان ليگ با بازيکنان، حرفه‌اي دانست و گفت: از نظر من اگر اکنون مذاکره‌اي صورت بگيرد، مشکلي ندارد ولي البته اين کار بايد از راه درستش انجام شود.
کد خبر : ۱۰۸۱۶۰
 صراط:  بختيار رحماني اظهارکرد: به نظرم مذاکره با بازيکن، حرفه‌اي است و مشکلي ندارد و اگر قرار باشد اين مذاکرات روي فوتباليست تاثير‌ بگذارد، بهتر است ديگر فوتبال بازي نکند.

وي عنوان‌کرد: اگر به بازيکنان فولاد پيشنهاد هم داده شده باشد، شک نکنيد که تمام بازيکنان ما دوست دارند در اهواز بمانند و اين مذاکرات روي تمرکز ما در بازي‌هاي پيش رو تاثير نمي‌گذارد. ما آن‌قدر فرکي و باشگاه را دوست داريم که با تمام وجود در اين دو ديدار پاياني بازي مي‌کنيم.

اين بازيکن تيم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درباره شرايط تيمش پيش از ديدار برابر استقلال تهران گفت: فرکي پس از ديدار با تراکتورسازي چهار روز به ما استراحت داد که بعد از آن تمرينات‌مان آغاز شد و اکنون تيم شرايط خوبي دارد و چند روزي است که تمرين مي‌کنيم.

وي بيان‌کرد: بازي برابر استقلال و پرسپوليس شرايط خاص خود را دارد و بازيکنان براي اين‌که خود را نشان دهند، انگيزه دارند. تمام بازيکنا‌ن ‌ما براي اين ديدار آماده هستند. ما در اين دو ديدار پاياني براي برد به ميدان مي‌رويم و اين‌که حريف‌مان استقلال با تيمي ديگر باشد، براي‌مان فرقي ندارد.

رحماني با بيان اين‌که مي‌توانيم استقلال را شکست دهيم، عنوان‌کرد: دور رفت هم اين تيم را در آزادي با سه گل شکست داديم و اميدوارم در اهواز هم آن‌ها را مغلوب کنيم.

وي با اشاره به اين‌که استقلال تيم بسيار خوبي است و با تساوي برابر ما مي‌تواند قهرمان ليگ شود، گفت: اين تيم از مربي خوب و بازيکنان باتجربه‌اي بهره مي‌برد. به دليل اين‌که ما سال گذشته در اهواز متحمل شکست بدي در اهواز مقابل آن‌ها شديم، قصد داريم اين نتيجه را در اين‌جا جبران کنيم.

کاپيتان تيم فوتبال فولادخوزستان درباره شرايط خودش عنوان‌کرد: اکنون سرحال هستم ولي از اين‌که بازي با تراکتورسازي را از دست داديم و به تساوي رسيديم، ناراحت هستم و حتي تا دو شب پس از اين ديدار خوابم نمي‌برد. به نظرم ما با اين تساوي رسيدن به سهميه آسيا را از دست داديم، هرچند خدا بزرگ است و مي‌توان کاري کرد. ما امسال براي رسيدن به جام باشگاه‌هاي آسيا بسيار زحمت کشيديم.

وي در پايان اظهارکرد: يکي از روزنامه‌ها طي مصاحبه‌اي که با من داشت از طرف من نوشته بود که بختيار گفته است اگر فولاد به جام باشگاه‌هاي آسيا نرود، از اين تيم جدا مي‌شوم در حالي‌که من گفته بودم، احتمال جدايي‌ام از فولاد بسيار کم است. مي‌خواهم در اين جا نيز بگويم که من به هيچ وجه از فولاد جدا نمي‌شوم.

منبع: ایسنا