۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۶
اصحاب فتنه و حلقه انحراف از ردصلاحيت خود مطمئن هستند؛

پاسخ محکم شریعتمداری به مظلوم نمایی محمد خاتمی

آقاي خاتمي وزير ارشاد وقت است و سومين جشنواره سينمايي فجر در حال برپايي و انجام است. خبرنگاري از آقاي خاتمي مي پرسد؛ «آيا افرادي كه در عرصه فرهنگ و هنر آلوده به فساد بوده اند، مي توانند دوباره به اين عرصه بازگشته و فعاليت كنند»؟ حالا جواب آقاي خاتمي را بخوانيد؛ «به نظر اينجانب كساني كه مروج پليدترين جنبه هاي فرهنگ ضد اسلامي بوده اند، نبايد كارهاي فرهنگي و از جمله وجهه فرهنگي سينما را به آنان سپرد، هرچند اگر مدعي باشند كه توبه كرده اند.
کد خبر : ۱۰۸۸۷۶
صراط: حسين شريعتمداري در سرمقاله امروز کیهان با عنوان "آب هم از آب تكان نمي خورد!" نوشت:


خداي مهربان بر درجات شهيد محراب، حضرت آيت الله دستغيب شيرازي بيفزايد. آن شهيد بزرگوار درباره شرايط استعاذه- پناه بردن به خدا از شر شيطان- تمثيل گويا و زيبايي داشت و مي فرمود «اگر همراه خود غذايي كه باب ميل سگ است داشته باشيد، حتي در صورتي كه آن را از چشم پنهان كرده و مثلا در پارچه اي پيچيده باشيد، سگ گرسنه با حس بويايي و شامّه تيزي كه دارد، به دنبال شما راه مي افتد، چرا كه گرسنه است و غذاي باب ميل خود را نزد شما مي يابد. در اين حالت اگر ده ها بار هم او را برانيد و بر سرش فرياد برآريد، دست از تعقيب شما برنمي دارد. دل انسان هم از همين زاويه مورد توجه شيطان است. كسي كه صفات زشتي نظير حب جاه، مقام دوستي، شهرت طلبي، حب دنيا، قدرت طلبي، حسادت، بخل و... را در دل خويش جاي داده است، درون خود را به چراگاه شيطان تبديل كرده است و مادام كه اين صفات زشت را در دل دارد، اگر هزاران بار هم به زبان «اعوذ بالله من الشيطان الرجيم» بگويد، نتيجه اي ندارد، زيرا در حالي به زبان شيطان را مي راند كه در عمل، او را به ميهماني دل خويش دعوت كرده و برايش سفره گسترده است. براي رهايي از شر شيطان كه «عدو مبين» است بايد آن صفات زشت را از دل خود بيرون بريزد- برگرفته و اقتباس از كتاب استعاذه شهيد دستغيب شيرازي».
اين روزها برخي از كساني كه به گونه اي آشكار و به گواهي صدها سند غيرقابل انكار در جريان فتنه 88 نقش ستون پنجم مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس را برعهده داشته اند و «مفسد في الارض» گوياترين واژه براي نشان دادن وطن فروشي و خيانت آنان است، به ظاهر- تاكيد مي شود كه به ظاهر- براي كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري پيش روي خيز برداشته اند و با سازي كه به وضوح از آن سوي مرزها كوك شده است، ترانه بازگشت به مسئوليت هاي كليدي نظام را زمزمه مي كنند. كه بايد پرسيد در كجاي دنيا و براساس كدام نظام حقوقي در جهان، به ستون پنجم شناخته شده دشمن اجازه نفس كشيدن مي دهند؟! نامزد شدن براي پست هاي كليدي كه جاي خود دارد! آيا سران و عوامل فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 مي توانند فقط يك نمونه -تأكيد مي شود فقط يك نمونه- از اقدامات پلشت خويش را آدرس بدهند كه با توصيه مستقيم مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس صورت نگرفته باشد؟! آيا، ادعاي تقلب در انتخابات، با هدف مشخص حمله به جمهوريت نظام و به توصيه جرج سوروس صهيونيست مطرح نشده بود؟! آيا شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران!! خواسته رژيم صهيونيستي براي روز قدس نبود؟! و آيا شعار به نفع آمريكا در روز جهاني مبارزه با استكبار، حذف قيد اسلام از جمهوري اسلامي ايران، دريافت كمك مالي از ملك عبدالله سعودي و چند كشور اروپايي، ائتلاف آشكار و اعلام شده با منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها و ماركسيست ها و كومه له و عبدالمالك ريگي... و صدها جنايت ديگر از سوي سران و عوامل فتنه صورت نپذيرفته بود؟ و آيا اين همه، مصداق بارز خيانت و جنايت نيست؟! و آيا شيمون پرز با تأكيد بر اين كه «اصلاح طلبان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران هستند»! و نتانياهو با اعلام اين كه «اصلاح طلبان به نمايندگي از اسرائيل با جمهوري اسلامي مي جنگند»! و اوباما، با انتشار اين بيانيه كه «حمايت از جنبش سبز(!) يكي از اهداف استراتژيك آمريكاست»! بر هويت وطن فروشانه اصحاب و سران فتنه انگشت تأييد و تأكيد نگذاشته بودند؟!
گفتني است سران و عوامل فتنه در برابر كمترين انتقادي كه از سوي يك گروه و يا يك مسئول دست چندم عليه آنها مطرح مي شد و يا مي شود، ساكت نمي نشستند و با استفاده از رسانه هايي كه در داخل و خارج كشور در اختيار داشتند به مقابله برمي خاستند ولي در اعتراض به آنچه سران رژيم صهيونيستي به صراحت درباره هويت و ماموريت آنها بر زبان آورده و منتشر كرده بودند كمترين اعتراضي از خود نشان ندادند. اگرچه در صورت اعتراض هم، هويت واقعي آنها قابل انكار نبود.
شهيد دستغيب مي فرمودند- و سخني بديهي و حكيمانه نيز هست- كه وقتي كساني درون خويش را به چراگاه شيطان تبديل كرده و براي شيطان سفره گسترده اند، اگر هزار بار هم «اعوذبالله من الشيطان» بگويند، نتيجه اي ندارد و حال آن كه سران و عوامل فتنه حتي به زبان و براي حفظ ظاهر نيز عليه شيطان بزرگ موضعي نگرفته و از يك «اعوذبالله» خشك و خالي و زباني هم خودداري ورزيده و مي ورزند. يعني دهها بار از افراد فاسدي كه در تمثيل شهيد دستغيب آمده است، فاسدترند... و معلوم نيست با چه رويي از بازگشت خويش به مسئوليت ها سخن مي گويند؟!... فاعتبروا يا اولي الابصار!
اكنون به اين نكته توجه فرمائيد. سال 1363 است. آقاي خاتمي وزير ارشاد وقت است و سومين جشنواره سينمايي فجر در حال برپايي و انجام است. خبرنگاري از آقاي خاتمي مي پرسد؛ «آيا افرادي كه در عرصه فرهنگ و هنر آلوده به فساد بوده اند، مي توانند دوباره به اين عرصه بازگشته و فعاليت كنند»؟ حالا جواب آقاي خاتمي را بخوانيد؛ «به نظر اينجانب كساني كه مروج پليدترين جنبه هاي فرهنگ ضد اسلامي بوده اند، نبايد كارهاي فرهنگي و از جمله وجهه فرهنگي سينما را به آنان سپرد، هرچند اگر مدعي باشند كه توبه كرده اند. بسيار خوب، در جامعه مي توانند به فعاليت هاي مختلفي مشغول شوند ولي در صحنه فرهنگ و هنر جايي براي آنان نيست. اين اصل، صرفنظر از اين كه خود، يكي از مصاديق بارز پالايش فرهنگي است، حداقل احترامي است كه به انقلاب خونبار اسلامي مي گذاريم».
اكنون بايد از آقاي خاتمي پرسيد؛ چگونه است كه حضرتعالي حضور افراد فاسد و بدسابقه را در عرصه سينما نمي پذيريد ولي انتظار داريد كساني كه دست به صدها مورد از فساد، خيانت و جنايت زده اند در كليدي ترين پست ها و مسئوليت هاي نظام نظير رياست جمهوري به كار گرفته شوند؟! آيا از نظر شما، مسئوليت ساخت يك فيلم سينمايي و يا مديريت يك مجله از مسئوليت رياست جمهوري بااهميت تر است كه افراد فاسد و بدسابقه در آنجا حق حضور ندارند ولي نامزدي براي رياست جمهوري حق مسلم آنهاست؟! تازه، اين در حالي است كه به قول شما آن هنرپيشه هاي فاسد توبه هم كرده اند ولي شما و دوستانتان از يك اعلام توبه ظاهري هم خودداري كرده ايد!
آقاي خاتمي مي گويد؛ «حذف عناصر فاسد فرهنگي حداقل احترامي است كه به انقلاب خونبار اسلامي مي گذاريم» و بايد پرسيد؛ يعني به كارگيري افراد صدها برابر فاسدتر، نظير اصحاب فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88، بي احترامي به ملت و انقلاب خونبار اسلامي نيست؟!
برخي از كساني كه خود در فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 از آتش بياران معركه بوده اند، به اين سخن رهبر معظم انقلاب كه مي فرمايند «همه سليقه ها مي توانند در انتخابات حضور داشته و نامزد معرفي كنند» استناد كرده و زمينه را براي حضور و نامزدي يكي از سران فتنه مساعد معرفي مي كنند و حال آن كه اولا؛ حضرت آقا بلافاصله پس از تاكيد بر حضور همه سليقه ها، بر ضرورت تاييد صلاحيت ها از سوي شوراي نگهبان اشاره مي فرمايند و بديهي است كه عوامل و سران فتنه نه فقط كمترين صلاحيتي براي حضور در كم اهميت ترين پست هاي كليدي نيز ندارند، بلكه بايستي در انتظار محاكمه و مجازات هم باشند و ثانيا؛ سخن از حضور همه سليقه هاي سياسي است كه در چارچوب نظام قابل تعريف هستند و البته اين تعريف، شامل آن عده از اصلاح طلبان كه در فتنه 88 حضور و دخالتي نداشته اند نيز مي شود ولي اصحاب فتنه در بستر يك سليقه سياسي قابل تعريف نيستند، بلكه وطن فروشاني هستند كه آنها را فقط در قالب «ستون پنجم دشمن» مي توان تعريف كرد.
همين جا، لازم است به اين هشدار حضرت امام- رضوان الله تعالي عليه- اشاره كنيم كه مي فرمودند؛ «از تجربه تلخ روي كار آمدن انقلابي نماها و به ظاهر عقلاي قوم كه هرگز با اصول و اهداف روحانيت آشتي نكرده اند عبرت بگيرند كه مبادا گذشته تفكر و خيانت آنان فراموش و دلسوزي هاي بي مورد و ساده انديشي ها سبب مراجعت آنان به پست هاي كليدي و سرنوشت ساز نظام شود» (صحيفه امام(ره) جلد 21 ص 285).
قمپز درمي كنند كه انتخابات بدون حضور ما- فتنه گران- پرشور نخواهد بود! كه بايد پرسيد مگر انتخابات مجلس نهم را با صراحت تحريم نكرده بوديد؟ نتيجه چه بود؟! برخلاف توهم شما و انتظار اعلام شده مديران بيروني فتنه، نزديك به 65 درصد واجدين شرايط در آن شركت كردند، بسيار بيشتر از چند انتخابات مشابه قبلي... آيا باز هم تصور مي كنيد كه چيزي بيشتر از «هيچ» هستيد؟!
شما به فرموده خداوند تبارك و تعالي: دوست داريد كه نظام الهي كوتاه بيايد «ودّوا لو تدهن فيدهنون» اما به قول امام راحلمان(ره) كه احياگر اسلام ناب محمدي(ص) است؛ درباره كساني كه روزي در مسئوليت بوده و سپس به خيانت آلوده و بركنار شده اند؛
«امروز هيچ تاسفي نمي خوريم كه آنان در كنار ما نيستند، چرا كه از اول هم نبوده اند. انقلاب به هيچ گروهي بدهكاري ندارد». (صحيفه امام ج 12 ص 628)
اصحاب فتنه و حلقه انحراف كه اين روزها با يكديگر گره خورده اند كمترين ترديدي ندارند كه صلاحيت آنها براي نامزدي در انتخابات پيش روي رد خواهد شد. بنابراين سؤال آن است كه اينهمه بازي آمدن و نيامدن براي چيست؟ پاسخ اين پرسش به نوشته ديگري نياز دارد و در اين مختصر به اجمال بايد گفت آنان با بهره گيري از شگرد «حركت از پله دوم» اولا در پي آنند كه گذشته خيانت بارشان به فراموشي سپرده شود آنگونه كه انگار مسئله اصلي، حضور يا عدم حضور آنها در انتخابات است و نه جنايات و خيانت هاي آنان و ثانيا؛ فضا را ملتهب نشان بدهند...
و در اين باره باز هم گفتني هايي هست... و اما، به قول حضرت آقا در ديدار اخير كارگران شريف كشور با ايشان «هركه با اين ملت داراي انگيزه عميق الهي در افتد، قطعا برخواهد افتاد»... و ديديد كه افتادند و افتاديد و آب هم از آب تكان نخورد.



 
   
نظرات بینندگان
لولو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۲۰
۱۵۹
واي چه جواب دندون شكني!...كشتيش طرفو كه.
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو نگرفتی وگرنه حاج حسین استاد حال گیریه!


خیلی از مواقع اشک این آقایون رو در اورده!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی اینقدر شعور ندارید که عکس روضه خوانی خاتمی در شهادت حضرت زهرا رو به مظلوم نمایی نسیت میدید؟!!!

اونی که باید توبه کنه شمایید نه خاتمی!!
پینوکیو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من از اینکه آقای شریعتمداری با پاسخ های دندان شکن خود لحظاتی موجبات انبساط فکر ماشده و با طنز خود موجبات شادی ما را فراهم میکنند بسیار بسیار از ایشان سپاسگذارم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با توجه به نظرات ژرف و عمیق ایشون خیلی دوست دارم بدونم آقای شریعتمداری در چه زمینه ای تحصیل کرده و در چه سطحی !؟
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راستی فکر کنم روزنامه ی کیهان رو سفارشی برای صراط میارن چون خبر مربوط به این مقاله رو ساعت 8:16 گذاشته رو سایت!
یا شایدم شب گذشتش سردار اهل قلم با آقای غفاریان هماهنگ کرده!
شاید!
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴۳۲
۲۷۴۶
آقای خاتمی بقیه عمرو فقط استغفار کن تا شاید بخاطر خیانت به خون شهدا در سال 88 نزد شهدا شرمنده نشی
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این شخص و دارو دستش و طرفدارنش اینقدر پررو هستند که همین الان هم طلبکارند که چرا نذاشتید مملکت رو به اسرائیل و انگلیس دو دسته تحویل بدیم و تا آخر عمر نوکریشون رو بکنیم .
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
استغفار که نمیکنه هیچ!

ی نقشه هاییم زیر سر داره برا 92!

خدا به خیر کنه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حماقت شماها دیگران را وادار به سو استفاده می کنه
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امان از شر ابلیس ! اگه تاملی در رفتارهای بنی صدر ، خاتمی ، احمدی نژاد ، هاشمی ، موسوی و کروبی بکنین متوجه میشین این رانده شده از درگاه الهی بیکار ننشسته !

این نظام به برکت خون بهترین جوانان امت اسلامی و سالها خون دل خوردن های بزرگان زیادی پا گرفته و برای حفظش نه با محمد شوخی داریم نه احمد نه با محمود نه اصغر و اکبر
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لال شو!
شما استغفار لازم ترین واسه رای دادن به بهاریا و گند زدن به اوضاع مملکت!
من جای شما بودم پلاستیک میکشیدم روی سرم خودمو خودکشی میکردم!!!
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کامنت منو چرا حذذذذذذذذذذذفیدین؟؟؟
ایراندووووووست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببین محمد آقا ما تکلیفمونو با خاتمی میدونستیم چیه از اول میدونستیم با ولایت مشکل داره اما انحراف گرگی بود در لباس میش که به انقلاب حمله کرد....
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جواب حسين غلام كبيري و اميرحسام ذوالعلي و بقيه شهداي 88 تهران ميخاي چي بدي
ندا آقا سلطان و خواهر زاده موسوي جواب اينا كه طرفدارتون بودن و به خاطرتون خونشون ريخت زمين چي ميشه
غريبه آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بي خيال بابا چهارتا مثل شما داريد به خون شهدا خيانت ميكنيد . رفسنجاني بد ، خاتمي بد ، احمدي نژادبد بابا احمدي نزاد ازخودتون بود به جماعتي كه رورز به روز رنگ عوض ميكنند ميگن حزب باد ...........يعني هر جا كهبه نفعشان هست حضور دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد م تو باید توبه کنی که هزار چهره داری تو این سایت !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد جان بد نیست تو هم دهنتو با آب زمزم بشوری که همین الان فسادی که تو جامعه است به خاطر رفتارهای بدون تدبیر تو و امثال تو هستند که احمدی نزاد رو آوردید و حالا هم مثل سگ پشیمون شدید
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میگویند بدهکار را اگر دنبالش نروی طلبکار میشود. امثال محمد م به خاطر تلاش جهت روی کار آوردن احمدی نژاد در نزد مردم ایران گناهکارند.دولتی که تا حالا 950 هزار مبلیارد تو مان بدهی بالا آورده است.دولتی که مملکت را رها کرده و افتاده دنبال یک شخص منحرف تا او را جایگزین خو دش کند.دولتی که مملکت را به تمام معنا نابود کرد که شرح آن هفتاد من کاغذ شود.
آنتی ویروس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷۱۰
۹۵۰
صراط ضالین و صراطیان!
حسین بازجو جان!!
از دست آقای خاتمی عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت!ناز نفست!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عالی بود مطلب...
فک کنم خاتمی دیگه فکر جلو اومدن نکنه...
انتی ویروس ساکت!
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناز نفست!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۷۴
۴۰
حسین شریعتمداری بهتر است به پاسخگویی درباره حمایت وی از احمدی نژاد بپردازد نه اینکه گذشته را نبش قبرکند. در حال حاضر امت اسلامی افسوس دوران خاتمی و هاشمی را می خورد. هرچند که نظر رهبری به نظرات احمدی نژآد نزدیک تر است.
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خواهشن اسم نوکرای صهیونبست رو امت اسلامی نذارید . امت اسلامی از امثال خاتمی و هاشمی بیزارند و برای نشان دادن بیزاری خود به احمدی نژاد رای دادند .
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست عزیز ایشون کورکورانه از احمدی نژاد دفاع نمیکرد.

ایشون برای دفاع از احمدی نژاد دلایل منطقی داشتن واگر الان انتقاد میکنن وحمایت قبلیشون رو ندارن بازم براش دلیل دارن


والا اون موقع ک اقای شریعتمداری از طرفداران احمدی محسوب میشد خبری از دلبری مشایی نبود (یکیشو به عنوان مثال گفتم).......
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امثال این آقا معلوم نیس از چی میترسنً
به قول این آقایون نصف ممکلت که شدن فتنه گر! نشف دیگشون هم شدن منحرف! خب پس تنهایی خودتون خوش باشید!
مهدی
|
-
|
۰۸:۵۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۲۳
۲۹۴
آقای شریعتمداری به یاد داشته باشید که بیشترین هیزم فتنه 88 را شما وروزنامه شما جمع کرد قبل از انتخابات به روزنامه خود مراجعه کنید وببنید چه تهمت هایی به دیگران زده اید آگر آقای خاتمی نبودند شماها هم این قدر مشهور نمی شدید چون هرچی بر دهانتان می ایید برعلیه این شخصیت بزرگوار می زنید ومتانت این سید بزرگوار آن قدر زیاد است که از هیچ کسی تا حالا شکایتی هم نکرده بدانید که بیشترین آشوب ها وبلوا ها را حرفهای پوچ افرادی مثل شما ایجاد کرده است حاضرم در هرجایی وهرمکانی ثابت کنم که نقش شمادر ایجاد فتنه کمتر ازدیگران نیست بلکه بسیار هم زیاد است
سلام بر سید عزیزمان دکتر سید محمد خاتمی
نورا
|
-
سلام بر سید خندان،مردخدا،اهل مدارا!
زنده باد آفتاب صبح امید!
امید 17ساله
|
-
داداش درست گفتی اگه آقای خاتمی مثل همین اصولگرا ها رفتار میکرد که باید روزنامشو توقیف میکردن اما سید مظلوم به معنای واقعی کلمه آزادی بیان داد!
زنده باد مخالف من
مهيار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۲۷
۴۶۱
طرح موضوع حضور خاتمي ،براي تطهير خاطمي است.
خاتمي صلاحيت ندارد اما شايد هدف از طرح اين موضوع، فراهم کردن شرايط مقبول تر، براي حضور نمايندگان (به قول خودشان) اصلاح طلبش باشد.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مجبورید واسه حفظ نظامتون برید منت خاتمی و اصلاح طلب ها رو بکشید وگرنه این بهاریا میخورنتون!!!
باید به سید التماس کنید!
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶۵
۵۶
این اقای شریعتمداری هم دیگه داره خیلی تند میره!!
افراط بده،هم برا آدم خوب و هم برا آدم بد
افرادی مثل ایشون با تنگ نظری خاص شون دایره نظام رو تنگ و تنگ تر میکنند
من همیشه از نوشته های ایشون این جمله رو برداشت میکنم:
"فقط من خوبم"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای اندازه گیر افراط نظر خودت که تفریطه می بینی که چطور باصراحت نظر می دهی اصلا یک لحظه به مفهوم گفته های خودت فکر می کنی
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۴۶
۳۰۶
حقتون همون احمدي نژاد و مشايي و مه افريد خسري است. به خاط دنياي خودتون حاضر كل دين و ايمان و اعتقادات مردم را هم فدا كنيد. اگه مسلموني نتيجه اش حكومت امثال احمدي نژاد پيش كش جد و آبادتون . انشاء الله سر پل سراط يقتون را ميگيريم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پل صراط شما با سین(سراط) نوشته می شود زنده یاد امام می فرمود یک عده اصلا نمیدانند اسلام را باسین می نویسند یا صاد آن ادعای اسلام خواهی هم دارند
نامزد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۴۰
۱۰
محمد جان اگه سید مفسد فی الرضه شما چی هستی!!!؟؟؟ خودت رو برتر نبین ببین اربابت با حمایت تو چه به سر ملت اورده. اول که رهبر معظم حضور همه سلایق رو در انتخابات خواسته دوم اینکه خاتمی خودش اگه به جمع بندی برسه و نیاز به حضورش احساس بشه از طرف حاکمیت میاد. تو بهتره جای تفرقه مطلبی در مورد خودت بنویسی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاتمی احساس نیاز به حضور کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
جوک نگو پسرم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۰۶
۱۳
كاش حاج حسين اسناد خود را منتشر مي كرد ، ديدار خاتمي با جرج سورس چيزي نيست كه به راحتي قابل ژنهان كردن باشد .
يادمان باشد كه مدعي بايد سند بياورد ،

بر خاتمي عيبي نيست كه از خود دفاع نكند زيرا چيزي در برابر خود جز حرف نمي بيند ، هر وقت جناب شريعتمداري سند به دست نزد مدعي العموم رفت ، از خاتمي شكايت كرد ، خاتمي به دادگاه احضار شد و نتوانست از خود دفاع كند ، آن وقت با كمال ميل حرف شما را مي ژذيريم و در صف اول كساني مي ايتسم كه شعار "مرگ بر خاتمي" مي گويند ، اما امروز سخنان خاتمي دلنشينتر از شماست ، كما اينكه هيچ وقت هم سخني درباره تقلب و يا فراخوان براي تجمع غير قانوني نشنيده ايم ،

يادمان نرود كه يكي از بزرگترين اشكالات احمدي ن‍اد در اين روزها تهمت زدن بي سند است ، لطفا"‌شما اينكار را تكرار نكنيد
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کار خاتمی و دوستاش از این چیزها گذشته .
برای همین اسناد هست که میترسه کاندید بشه و رد صلاحیتش کنند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای ناشناس سخن از تقلب از خاتمی نشنیده اید؟؟؟
مگر حمایت از حضور فتنه گران در کف خیابان، حمایت از حرف انان نیست که میگفتند تقلب تقلب؟؟؟؟
حافظه شما چقد ضعیفه!!!!!! خاتمی هم همینو میخواد.. میخواد امثال شما جنایات خاتمی رو فراموش کنید.

ولی ملت ایران بیدارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۹
۵
هر کی میگه نون و پنیر ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۱۳
۱۱۷
اينهمه داستان گفتي. اما خاتمي 25 ميليون راي داره. البته نميذارين بياد.
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 میلیون امار موسسه خودته؟
....
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببخشید زرشک کیلویی چند ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاتمی 25 میلیون رای داشت بنی صدر 11میلیون رای جمعیت 30 میلیونی را داشت احمدی نژاد 24 میلیون رای داشت که چی موضوع عملکرد آن هاست .
- یک تعداد از حق رای مردم سؤال می کنند که چرا به ... رای دادید من به آقای خاتمی رای داده ام به احمدی نژاد هم رای داده ام اما دیگه به آن ها رای نمی دهم.
نگین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۱۰
۳۲۰
کدوم خیانت کدوم آش
شماها خیانت کارید که مملکت و به اینجا کشوندید آقا.
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ریشه خیانت از زمان هاشمی و خاتمی بوده و متاسفانه داره رشد میکنه .
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بستگی داره به چی میگی خیانت نگین جان!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲۳۳
۲۶۴۹
خواسته ملت در در راهپیمایی
ده ها میلیونی 9دی و 22 بهمن محاکمه سران فتنه بود
جای خاتمی در زندانه نه در نهاد ریاست جمهوری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه مطمئنی 9 دی ملت به خیابان آمد
به عقلت باید شک کرد.
مگر اینکه تعریف دیگری از ملت داشته باشی.
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محاکمه ک نشدن هیچی راس راس واسه خودشون میچرخن...روشونم کم نمیکنن!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راه را باز کنید،
سید خندان میرسد!
زنده باد آفتاب صبح امید!
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعیت تهران 12 میلیون نفر است؟!! یک میلیون جمع شدند؟! ان هم به خاطر احسات انان با زیرکی بازی کردید؟!! وبه گردن دیگران انداخته شد؟؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جواب ناشناس
احتمالا مثل نوری زاده بی عقل از نظر تو این درخت بودند نه مردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جراتشو ندارن محاکمش کنن وگرنه یه روزم وقتو تلف نمیکردن !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو فعلا در زیر پرچم انگلیس با دلارهای ایرانی خوش باش ما خودمون با خاتمی یک کاری می کنیم
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱
۲۶۸
مش حسین کوتا بیا داداش!خاتمی که زدن نداره؛اگه مردی برو سراغ احمدی نژاد تا بهت بگه!
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این مش حسینی که شوما میگی سراغ احمدی نژادم رفته به موقعش!

محض اطلاع، ایشون سردبیر روزنامه کیهان هستند وگاهی مقاله مینویسن...خیلی از مواقع انتقادهای شدیدی به کارهای دکتر داشتند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵۹
۲۸
شریعتمداری متهم کرد و محاکمه و صدور حکم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰۹
۱۳
تحلیل های کشکی همین کیهانی ها کشور رو به این جا رسوند درود بر خاتمی عزیز خداوند این منحرفین را به راه راست هدایت کند حیف مقام معظم رهبری که امثال شریعتنداری ها از انها خرج می کنند
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۴۹
۱۶
درود بر خاتمی نجیب که بر قلب ها حاکمیت می کند و بدخواهان را به وحشت می اندازد. هنوز که نیامده اینقدر وحشت دارید و بر چهره سید بزرگوار و دوست داشتنی چنگ می اندازید، وای به حالتان روزی که بیاید. اگر اینطور که شریعتمداری می گوید درست است، پس چرا از زمزمه های حضورش می ترسید. ضمن اینکه این حرفها دیگر تکراری شده و ملت فهیم ایران خود تشخیص می دهند. ضمنا نتیجه حمایت ها از احمدی نژاد را هم دیدیم.
انصاف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۴۷۶
واااااای خاتمی باچه رویی دم ازکاندید شدن توانتخابات میزنه بابابخداماگوشامون درازنیست خاتمی جان ای بابامادردمونوبه کی بگیم آخه
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا مجددا تو ايينه يه نگاهي به گوشات بنداز
اكبر زيتوني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۳۱
۱۱
واي اگر از پس امروز بود فردايي به حضرت عباس فردايي هست چطور ميخواهيم از صراطي كه به ان اعقاد داريم بگذري آقاي شيعتمداري
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۰۴
۱۲
یکی از راههای شناخت افراد شناخت دوستان و دشمنان آنهاست.در حق بودن آقای خاتمی همین بس که دشمنان وی جملگی از افرادی هستند که منفور ملت ایران هستند.
آنتی ویروس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تکبیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در ناحق بودن اقای خاتمی همین بس که تمام دشمنان انقلاب طرفدار وسینه چاک ایشون هستند!
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یکی از راههای شناخت افراد شناخت دوستان و دشمنان آنهاست.در حق بودن آقای شريعتمداري عزيز همین بس که دشمنان وی جملگی از افرادی هستند که منفور ملت ایران هستند.
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احتمالاجرج سوروس محبوب ملته.اماكدام ملت؟؟؟؟؟؟
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۱۱
۳۲
اگر سند دارید رو کنیدآقای شریعتمداری. اگر سند داشتید مطمئنا با توجه به نوع برخورد شما تا حالا 1000 بار منتشر کرده بودید. منتظر معذرت خواهی اصولگرایان و شخص آقای شریعتمداری بابت عملکرد 8 ساله شان هستیم.
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منتظر عذرخواهی اقایان موسوی وکروبی وخاتمی و هاشمی ها ودار ودستشون


برای ایجاد فتنه سال 88 وخیانت به آرمان های انقلاب هستیم!
فریاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۱۹
۲۲
حال میکنم میبینم که از ترس خاتمی خودتونو این در واون در میزنید شدید مثه یه گربه زخمی!
آقای شریعتمداری کوچیکتر از این حرفایی که بخوای چهره سید عزیزمان را مخدوش کنی...
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهرش برا ادمای با شعور وانقلابی مخدوش شدس!

چهرش پیش تو مخدوش نمیشه چون هدفتون یه چیز دیگس!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۷۳
۳۱
خاتمی در قلب یکایک مردم مسلمان و انقلابی کشور قرار دارد و لاطائلات و آسمان به ریسمان بستن های شخصی .. مثل شریعتمداری در آنها تاثیری نخواهد داشت.
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جنابعالی بهتره به مموریتون فشار بیارین وکارهایی رو که ایشون در 8 سال ریاستشون کردند که خیلی از اون ها مصداق بارز خیانت به انقلابه رو به یاد بیارین!

بلکه فرجی بشه مغزت از اکبندی دربیاد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۲۳
۳۲
صراط جان نمیدونم از کجا داری میسوزی که یه عکس از حضور خاتمی تو عزاداری میذاری که چهره نورانیش کمتر باشه و بهترین عکس شریعتمداری رو انتخاب میکنی که شاید کمی خوش تیپ به نظر بیاد
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا منی که از حاج حسین عزیز دفاع میکنم میگم ایشون اصلا هم تو این عکس خوشتیپ نیستن...

اقای خاتمی هم چهره خوبی دارن!
مهدی
|
-
|
۱۰:۵۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۱
۰
ما چه خاکی برسر شما ریخته ایم که نظر مارا نمی نویسید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴۲
۶
صراط جان نمیدونم از کجا داری میسوزی که یه عکس از حضور خاتمی تو عزاداری میذاری که چهره نورانیش کمتر باشه و بهترین عکس شریعتمداری رو انتخاب میکنی که شاید کمی خوش تیپ به نظر بیاد
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸۵
۵۶۸
جناب خاتمی باهوشتر از اینها است که با اینهمه نفاق و خیانتی که نسبت به مملکت و دین و مردم و خون شهدا کرد بیاید و کاندید شود و بعد رد صلاحیت شود . ایشان بهتر است همان مشاور و سیاه لشکر دشمن باشد تا اینکه ...
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۴۶
۱۳۹
جناب برادر حسین هرچند میدونم این کامنت رو صراط درج نمیکنه اما این پیام رو از من داشته باش:
خیانت هایی که تو وهمفکرات به این مملکت کردن هیچ کس نکرده!
...
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۰
۳
در طول عمري كه ازخدا گرفته ام اين مطلب را به عينه ديده ام كه هركس ادعاي هر چيزي را ميكند انرا ندارد نمونه اش ادعاهاي احمدي نژاد و امثال اقاي شريعتمداري كه اولي ماهيتش در حال افشا شدن است و دومي نيز در اينده خواهيد ديد چه كسي بوده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۸
۵
صراط جان نمیدونم از کجا داری میسوزی که یه عکس از حضور خاتمی تو عزاداری میذاری که چهره نورانیش کمتر باشه و بهترین عکس شریعتمداری رو انتخاب میکنی که شاید کمی خوش تیپ به نظر بیاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۹۷
۸۴
خاتمی بهترین ریس جمهور برای ایران
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۵۷
۱۲۶
سلام بر صراط و خوانندگانش
سخنان و نوشته استاد شریعتمداری که حاوی مطلب جدیدی نبود جز تکرار مکررات که پیوسته از تریبونهای رسمی و غیر رسمی از تلوزیون و در مجلات و نشریات دوستان دیده و خوانده ایم.
اما برای حقیر چند تاسوال وجود داشته و دارد و گفتم شاید صراط یا دوستان بتوانند به ان پاسخ دهند.
1- واقعا این قدرت چقدر شیرین و لذیذ است که ما حاضریم اینقدر راحت و بی پروا انواع تهمتها و افتراها را بدون ارائه کمترین سند محکمه و مردم پسند به افرادی که بعضا برای جمع کثیری محبوب هستند بزنیم و آب از اب هم تکان نخورد. حکومت اسلامی ولایی محمدی یعنی این؟؟
2- استاد شریعتمداری اشاره کرده اند که اصلاح طلبان منفور مردم شده اند و ...
چرا اعلام این نفرت و انزجار را به خود مردم واگذار نمیکنیم چرا نتایج نظرسنجی های رسمی و غیر رسمی را علنی نمیکنیم وتا همه بفهمند که مردم چقدر از این اقایان تنفر دارند.
3- دوستان ما بالاخره نفهمیدیم این فتنه که این همه درباره اش حرف زدن مشخصا چی بود؟ شورش گروهی اقلیت بود بر علیه اکثریت ، اشوب و آشوب طلبی عده ای اندک بود ... بالاخره یکی بیاد ما رو روشن کنه واقعا قضیه چی بود. اینکه دو نفر کاندید ریاست جمهوری بعد از اعلام نتایج انتخابات احساس کنند که تقلب شده و بعد از یکسری ادم بیکار و مزد بگیر و اجیر دعوت به شورش و ... کنند بعد یکسری رسانه ها مدام بانگ زنند که بله اینها بدنبال فتنه بودند و ... واقعیت خیلی با تئوریهای اجتماعی و عقل سلیم نمیخواند.
4- سوال بعدی اینست که این دوستان به قول شما فتنه گر مشخصا دنبال چه بودند دنبال تغییر نظام یا ... البته قبل از پاسخ به این سوال لطفا نظام را تعریف کنید و مشخصا بگویید نظام به چه معناست تا بلکه روشنتر شویم.
5- استاد شریعتمداری و سایر دوستان چرا قضاوت درباره صلاحیت و عدم صلاحیت این اقایان را به مجاری قانونی و مردم واگذار نمیکنند نکند که خدایی نکرده دوستان مردم را نیازمند قیم میدانند.
برای جلوگیری از اطاله کلام و تضییع وقت خوانندگان به کلام اخر استاد توجه میکنیم که فرموده اند آب از آب تکان نخورد؟
خوشا به حال استاد که اینجور راحت و آسوده خاطر سخن میگویند اما انگار در این چند سال در این کشور نبوده اند که نابودی سرمایه های اجتماعی، فروپاشی اعتماد اجتماعی ، افزایش جرم و جنایتهای عریان و ... را به عینه ببینند و آنگاه بفرمایند که آب از اب تکان نخورد.
.....
به امید ایرانی سرفرازتر
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت آقاامیر،بالاخره نمردیم وتواین کامنتها یه نظر تحلیلی درسدرست حسابی هم خوندیم
پینوکیو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱۳
۱۴۲
مرگ بر اقتدارگراها آقایون ملت باید شما رو به خاطر 8 سال عملکردتون اعدام کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۸۷
۱۲۴
وقتی فقط شایعه اومدن خاتمی اینطوری خواب حضرات رو پریشون می کنه ببین چی می شه اگه بیاد ها ها ها ها ها
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۹
۸
خدايا شريعتمداري را به راه راست هدايت بفرما . آمين يا رب العالمين
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷۹
۴۹
مردم یه بار دنبال صحبت های شما رفتن اقا.شما حتی رو حرف خودتم نموندی الان شمما بیشتر از بقیه به ریس جمهور ناسزا میگی نه به اون موقعه که به اندازه ی یه قدیس بالا بردیش نه به الان.مردم چجوری به حرف شما اعتماد کنند دوباره
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۱۰
۱۳۹
این آقای به اصطلاح روزنامه نویس به نظرم نویسنده میشد بهتر بود چون تخیلیه بد!!
برای خودش میبره میدوزه به مردم توهین میکنه!
آقای شریعتمداری شما مسئول این 8سال ذلت بار هستی پس یه لطفی دیگه هیچی نگو!
حرف نزنی بهت نمیگن لال!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
صراط انصاف داری منتشر کن
كيهاني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۲۰
۷۸۰
آخ كه چقدر اين حاج حسين كارش درسته و هميشه با ديد تيزبين و بصيرت مثال زدنيش ميزنه تو خال!
عاشقتيم حاج حسين!
خوب جلز و ولز كجراهه رفته ها رو درمياري!
دانایی فر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۸۰
۱۲۹
آقای شری... این همه به سید اولادپیغمبرتهمت وافترامی زنی وبریک مسلمان این طوری وبیمهابا متازی آیافکرنمی کنی که آبروی مسلمان ازخانه کعبه بالاتراست حالا قلب چه کسی جایگاه شیطان وابلیس است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷۰
۱۶
توجه* شعار جدید صراط:
-ما با همه عقد اخوت بسته ایم الا خاتمی-
یه بزرگی میگفت همیشه اسطوره ها و انسان های محبوب دشمن بدخواه زیاد دارند صراط هر چی نظر دادم منتشر نکردی لااقل اینو منتشر کن!
میترا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۵
۳
بله! سردار قلم درست فرموده اند! در این هشت سال هم، اصلاً آب از آب تکان نخورد؛ فقط اصلاح طلبان متحدتر و اصولگرایان متشتت تر شده اند! حامیان درجه یک و عاشقان سینه چاک جناب احمدی نژاد به دشمنان خونی و انتقامجوی او تبدیل شده اند که سایه اش را هم با تیر می زنند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۴۳
۱۰۱
خاتمی عزیز صحبت کردن و قیافه و شخصیتش آبروی ایرانی بود و هست.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸۲
۹
اگه دراقتشاشات 88 نقش داشت چرا متهم نشد ومثل دیگران به دادگاه احضارنشد ومحاکمه نشد؟
یعنی اطلاعات آقای شریعتمداری از قوه قضائیه بیشتر بوده؟
اگه فتنه سازوفتنه گر ونیز ستون پنجم دشمن هست پس چرا محاکمه اش نمیکنید وفقط بلدید آبروی اونو ببرید؟مگه مسلمون نیستید؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۲
۰
هر کدوم 8 سال ریاست میکنن آخر دولت هایشان بد میشه.کار کنید برای خدا ومردم وپایان هر سال کارنامه کاری داشتی باشی