۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸

رویانیان: من متزلزل نمی شوم!

محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس گفت: هنوز در مورد استعفای یحیی گل محمدی تصمیم نگرفته ام، به همین راحتی پرسپولیس را رها نمی کنم.
کد خبر : ۱۱۰۹۹۹
صراط محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس گفت: من هنوز استعفا نامه ی گل محمدی را ندیدم تا در موردش تصمیم بگیرم .

رویانیان در مورد استعفای یحیی گل محمدی اظهار داشت: بعد از مشاهده متن استعفای گل محمدی در مورد آن با مالکي تصمیم گیری خواهيم کرد.
 وی تصریح کرد: به گل محمدی در تمرین دیروز گفتم باید نسبت به اتفاقات اخیر تحمل داشته باشد، گل محمدي اولویت اول ما برای سرمربی گری پرسپولیس است و از وی برای فصل بعد برنامه خواستیم.

**نژاد فلاح کارگر دولت است

وی در مورد اظهارات نژاد فلاح در خصوص پرسپولیس گفت: نژاد فلاح یک کارگر دولت است. من از برخورد های متناقض و بی جای نژاد فلاح تاسف می خورم.

 رویانیان با اشاره به این نکته که می خواهم پرسپولیس را سر پا نگه دارم افزود: امیدوارم مجبور نشوم حرف هایی بزنم که به ضرر همه تمام شود.
مدیر عامل پرسپولیس در خصوص مذاکره با سه مربی دیگر لیگ برتری گفت: به هر حال این حق باشگاه است که به گزینه های دیگر غیر از گل محمدی فکر کند، اما با همه ی این تفاسیر اولویت ما برای سرمربی گری پرسپولیس گل محمدی است.



** این يک سناریوي از پيش تعيين شده است!

وی در ادامه اظهار داشت: نژاد فلاح نقشی در موفقیت پرسپولیس نداشته است و ما هم بعد از این وی را به باشگاه راه نمی دهیم به نظر من وی به گمان خودش دارد يک سناریوی از پيش تعيين شده را اجرا می کند و در آینده دودش به چشم خودش می رود.



 مدیر عامل پرسپولیس بیان کرد: نژاد فلاح برخورد های متناقض و بالاتر از حد خودش را انجام می دهد، من بر خلاف وی تاکنون به طور شفاف مسائل را بازگو کرده ام اما نمی دانم در شش ماه اخیر چه گذشته که مسئولین پرسپولیس در مورد مدیریت و باشگاه این چنین تصمیم گیری می کنند.

**این همه زجر کشیدم، راحت نمی روم!

رویانیان در ادامه افزود: از ابتدای حضور در پرسپولیس همه قصد بر کناری من را داشتند، اگر شفاف عمل می کردند از همان ابتدای فصل کناره گیری می کردم، اما الان مجبورم سکوت کنم و بمانم.

رویانیان از ناراحتی شش ماه اش در پرسپولیس گفت و ادامه داد: شش ماه است سکوت کرده ام تا قوای پرسپولیس متزلزل نشود، اگر الان تصمیم به جدایی بگیرم تیم را ویران کرده ام .


ّ
**بازیکنان فصل بعد مشخص شدند

وی گفت: برای ضربه نخوردن به پرسپولیس عزمم را جذب کرده ام، نه شب می خوابم و نه روز. هیئت مدیره تصمیم گرفته است بازیکنان فصل بعد خود را مشخص کند تا پس از پایان فصل شروعی خوب داشته باشیم.

**هواداران بدانند رویانیان متزلزل نمی شود!

رویانیان با اشاره به نقش هواداران در تیم پرسپولیس تصریح کرد: هواداران بدانند هیچ تزلزل و ضعف و هیچ نگرانی در رویانیان راه ندارد، رویانیان با قدرت سکان پرسپولیس را در دستش نگه داشته و دارد.



** سر سوزنی نمی گذارم به پرسپولیس ضربه بخورد

مدیر عامل تیم پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به اندازه ی سر سوزنی اجازه نمی دهم به پرسپولیس ضربه بخورد و به کارم بدون وقفه و با قدرت ادامه خواهم داد، موضوع تغییر مربی هیچ تزلزلی در برنامه جدید پرسپولیس ایجاد نخواهد کرد.