۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴

مشارکت 74.3 درصدی مردم انتخابات

دبیر حزب موتلفه خراسان‌رضوی با اشاره به آخرین نظرسنجی که از سوی این حزب صورت گرفته است، گفت: طبق آخرین نظرسنجی‌ها در میان زائران و مجاوران مشهدالرضا(ع)، میزان مشارکت 74.3 بوده و اصلی‌ترین مطالبه آنها نیز مهار گرانی‌هاست.
کد خبر : ۱۱۳۵۷۴

صراط: جواد آرین‌منش  در مشهد با اشاره به آخرین نظرسنجی که از سوی این حزب و زیرنظر وی در میان زائران و مجاوران مشهدالرضا(ع) صورت گرفته است، اظهار کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی که در روزهای اخیر و بعد از ثبت‌نام داوطلبان ریاست‌جمهوری صورت گرفت، میزان مشارکت در انتخابات 74.3 درصد است.

وی با اشاره به اصلی‌ترین مطالبات مردم از رئیس‌جمهور آینده، افزود: اصلی‌ترین مطالبات مردم از رئیس‌جمهور آینده مهار گرانی، افزایش قدرت خرید مردم و پس از آن التزام به قانون و قانون‌گرایی است به طوری که 44 درصد مردم از رئیس‌جمهور آینده انتظار دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن گرانی را مهار کرده و قدرت خرید مردم را افزایش دهد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: بعد از مطالبه قانون‌گرایی و بازگشت امور به روال طبیعی، مقابله با فساد و برقراری امنیت و آرامش و اصلاح روابط خارجی با کشورهای مختلف جزو مطالبات اصلی مردم بوده است.

منبع: فارس
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید