۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹

بازنشستگی ریبری در بایرن‌

فرانک ریبری ابراز امیدواری کرد که فوتبالش را در بایرن‌مونیخ به پایان برساند.
کد خبر : ۱۱۳۸۹۱

  صراط هافبک 30 ساله بایرن‌ در گفت‌وگو با رادیو مونت‌کارلوی اسپانیا از تمدید قرارداد خود با بایرن‌مونیخ به مدت دو سال دیگر خبر داد و گفت: امیدوار هستم که بتوانم تا پایان دوره بازیگری‌ خود در بایرن‌ مونیخ بمانم.

ریبری ادامه داد: چند سال قبل از رئال‌مادرید پیشنهاد داشتم اما خوشحالم که پیشنهاد رئال را رد کردم و در بایرن‌ ماندم.

ریبری که نقش مهمی در قهرمانی بایرن‌ در لیگ قهرمانان اروپا داشت، ادامه داد: امیدوارم بعد از فینال جام حذفی برابر اشتوتگارت قراردادم را تمدید کنم. به زودی جلسه‌ای با سران باشگاه خواهم داشت و در هر شرایطی حاضر هستم در بایرن‌ مونیخ بمانم. دوست دارم فوتبالم را همین جا تمام کنم. شش سال در بایرن‌ مونیخ بودم و احساس خوبی از بودن در اینجا دارم. مهم‌تر از همه این که خانواده‌ام از بودن در مونیخ لذت می‌برند.

این بازیکن فرانسوی درباره قهرمانی بایرن‌ مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گفت: خیلی مهم بود که لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم. در سه سال قبل دو بار در فینال شکست خورده بودیم. کسب لیگ قهرمانان افتخار بزرگی است. فتح آن کار آسانی نیست و سختی زیادی می‌طلبد.

ریبری در پایان درباره شانس خود برای کسب جایزه مرد سال فوتبال جهان گفت: اگر بین پنج بازیکن اول نباشم، ناامید می‌شوم. بهترین فصل فوتبالی خودم را چه از لحاظ فردی و چه تیمی سپری کردم. کسب جایزه مرد سال فوتبال جهان لذت‌بخش است. کسب این جایزه اولویت من نیست اما مردم همیشه درباره آن حرف می‌زنند. اکنون امیدوارم با شکست اشتوتگارت بتوانم جام حذفی را هم کسب کنیم تا فصل خوب خود را به پایان برسانیم.

منبع: ایسنا