۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۰

اعزام صندوق‌های سیار به زندان‌ها

رییس سازمان زندان‌های کشور گفت: هر زندانی که شناسنامه‌اش را به همراه داشته باشد، می‌تواند در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری شرکت کند.
کد خبر : ۱۱۵۸۵۰
صراط:رییس سازمان زندان‌های کشور گفت: هر زندانی که شناسنامه‌اش را به همراه داشته باشد، می‌تواند در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری شرکت کند.

 غلامحسین اسماعیلی درباره اقدامات لازم برای شرکت زندانیان در انتخابات، گفت: انتخابات به طور یقین در زندان‌ها انجام می‌شود و صندوقی که به داخل زندان‌ها آورده می‌شود سیار است که اعضای صندوق‌های سیار همانند اعضای صندوق‌های ثابت توسط هیات‌های اجرایی و ناظران شورای نگهبان انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: در تهران بیش از 100 صندوق سیار داریم و مشخص نیست که کدام صندوق سیار به زندان‌ها آورده می‌شود. ما از فرمانداری تقاضا می‌کنیم که برای زندان صندوق سیار اعزام کنند.

وی خاطرنشان کرد: زندانیانی که شناسنامه به همراه دارند از قبل توسط رییس زندان به آن‌ها اعلام می‌شود و آن‌ها در رای‌گیری شرکت می‌کنند.

اسماعیلی درباره افرادی که شناسنامه ندارند نیز گفت: از دو هفته قبل بخشنامه‌ای صادر کردیم تا به همه زندانیان اطلاع‌رسانی کنند تا در صورت همراه نداشتن شناسنامه، خانواده‌هایشان شناسنامه را به فرد زندانی تحویل دهند.

وی افزود: همچنین خانواده‌های زندانیان که بر اساس اطلاع ما و رسانه‌ها این موضوع را شنیده‌اند، می‌توانند شناسنامه زندانی را به زندان تحویل دهند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: زندان سیار رای صراط