۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵
آیت‌الله العظمی صافی:

برای‌حفظ‌دین‌وانقلاب‌بایددرانتخابات‌شرکت‌کرد

آیت الله صافی گلپایگانی گفت: باید برای حفظ دین و انقلاب در انتخابات شرکت و بدین وسیله هر چه بیشتر به ساحت دین و حجت بن الحسن(عج) خدمت کرد.
کد خبر : ۱۱۶۵۳۳
صراط:آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: باید برای حفظ دین و انقلاب در انتخابات شرکت و بدین وسیله هر چه بیشتر به ساحت دین و حجت بن الحسن(عج) خدمت کرد. 

این مرجع تقلید، پیش از ظهر امروز در دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم و جمعی از پاسداران سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان این که همه ما وابستگان به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) هستیم، اظهار داشت: آنچه مهم است، احیای اسلام و ولایت ائمه اطهار(ع) و برنامه های قرآن کریم در جامعه است و ما نباید هیچ گاه از مسئلهه احیای اسلام و دستورات نورانی آن غافل شویم.
 
وي همچنین با اشاره به فضیلت بالای ماه شعبان و تبریک اعیاد آن، گفت: در همه برنامه ها باید ولایت حضرت حجت(عج) را مد نظر قرار دهیم و در راستای رضایت خداوند و امام زمان(عج) گام برداریم.
 
معظم له با تاکید بر اهمیت و سنگینی مسئولیت شیعه در زمان غیبت امام زمان(عج)، بیان داشت: همان طور که قرآن کریم تاکید می فرماید خواست و وعده خدا بر این است که مستضعفان بر زمین مسلط می شوند و تمام دنیا زیرسایه ولایت حضرت ولی عصر(عج) قرار می گیرد و دشمنان کنار می روند.
 
این مرجع تقلید افزود: امروز به لطف الهی روز به روز بر عظمت اسلام و مسلمین افزوده می شود و در شرایط کنونی، شیعه باید به خوبی به مسئولیت های سنگینی که بر عهده دارد، عمل کند .
 
آیت الله صافی گلپایگانی همچنین در ادامه با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی، جامعه متحول شد و امروز همه باید در راستای حفظ و احیای ارزش های اسلامی گام برداریم، خاطرنشان کرد: ما باید در راستای احیای اسلام و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قدم برداریم.
 
وي با اشاره به این که سپاه پاسداران در مسیر خدمت به اسلام و دین گام برمی دارد، گفت: همه مسایل و به ویژه انتخابات باید تحت الشعاع ولایت اهل بیت(ع) و خدمت به وجود مقدس امام زمان(عج) باشد.
 
معظم له با تاکید بر این که همه ما باید در مسیر ولایت اهل بیت(ع) ثابت قدم باشیم، تصریح کرد: باید برای حفظ خط دین وانقلاب و اسلام، در انتخابات شرکت کرد و بدین وسیله هر چه بیشتر به ساحت دین و حجت بن الحسن(عج) خدمت کرد.
 
آیت الله صافی گلپایگانی در پایان گفت: انقلاب اسلامی مایه افتخار است و باید کاری کرد که روز به روز بر عظمت انقلاب و دین افزوده شود.
 
در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین اکبری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع)، با تبریک اعیاد شعبانیه، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های سپاه قم ارائه داد.