۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷

درخواست اعتدال گرایان از هاشمی

دبير جبهه اعتدال‌گرايان گفت: اين جبهه در ايجاد فضاي آشتي و وحدت ملي موفق عمل کرده و ما شاهد حضور حداکثري تمام جريان‌هاي سياسي در انتخابات بوديم.
کد خبر : ۱۱۷۴۱۷

صراط: "جمشيد ايراني" دبير جبهه اعتدال‌گرايان با اشاره به انتخابات رياست جمهوري و خلق حماسه سياسي اظهار داشت: لازمه خلق حماسه سياسي حضور تمام جريان‌هاي سياسي در عرصه انتخابات بوده و براي اين مهم جبهه اعتدالگرايان در تلاش براي خارج کردن جريان‌هاي شناسنامه‌دار کشور از حالت قهر بوده است.

دبير جبهه اعتدالگرايان ادامه داد: با توجه به نشانه‌هاي افراطي در برخي از جريان‌هاي اصولگرا و اصلاح‌طلبان، ما در تلاش بوديم با برقراري اتصال بين اين جريان‌ها به نتايج مطلوب برسيم.

ايراني اظهار داشت: دغدغه امام راحل در طول فعاليت سياسي و ديني ايشان اين بود که بايد مراقب جريان‌‌هاي افراطي يعني خطر متحجرين و کساني که دين را از سياست جدا مي‌دانند باشيم.

دبيرکل حزب فرزندان ايران افزود: اعتدالگرايان بسيار خوب عمل کرده و با احزاب و گروه‌هايي که دنبال افتراق و تفرقه بين شخصيت‌هاي نظام بودند اتصال برقرار کردند.

ايراني بيان کرد: درخواست اعتدالگرايان طي ديداري که با آيت الله هاشمي رفسنجاني و شخصيت‌هاي مختلف داشتند اين بود که آن‌ها درگير نگراني‌ها و دلخوري‌هاي سال 88 و 84 نشده و فضاي آشتي و وحدت ملي را پيگيري کنند.

وي ادامه داد: اعتدالگرايان همچنين جلساتي با محافظه کار معتدل داشتند و به اين نتيجه رسيدند که بايد فضاي همدلي و آشتي را دنبال کنند.

ايراني بيان کرد: در پي اطلاع رساني و نامه نويسي به علما همچون آيات عظام اميني، مظاهري، جوادي آملي از آن‌ها خواستيم در اين زمينه دخالت کرده و از بداخلاقي‌ها و جريان‌هاي افراطي جلوگيري کنند.

دبير جبهه اعتدالگرايان در پايان خاطر نشان کرد: خوشبختانه اين جبهه در ايجاد فضاي آشتي و وحدت ملي موفق عمل کرده و ما شاهد حضور حداکثري تمام جريان‌هاي سياسي در انتخابات بوديم.