۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶

منظم‌ترین بازیکن فوتبال ار نظر یک مربی

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید تمام بازیکنان این تیم تحت تاثیر علی کریمی قرار گرفته‌اند و تا به حال بازیکنی منظم‌تر از کریمی در فوتبال ندیده است.
کد خبر : ۱۲۰۴۴۱
 صراط:   غلامرضا باغ آبادی  در خصوص پیروزی تراکتورسازی مقابل صبا در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: برد و باخت در این بازی‌ها مهم نیست. ما می‌خواهیم بازیکنانمان به هماهنگی و آمادگی لازم برسند. خوشبختانه عملکرد آنها بعد از دوران بدنسازی امیدوار کننده بود.

وی درباره دیدار با پرسپولیس و احتمال بازی نکردن علی کریمی هم تاکید کرد: هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ایم که کریمی در این مسابقه بازی کند یا خیر. ما فوتبال بازی می‌کنیم که لذت ببریم و دوستی‌ها را بیشتر کنیم نه اینکه بخواهیم حاشیه ایجاد کنیم. کریمی سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و اسطوره این باشگاه به حساب می‌آید.

مربی تراکتورسازی در ادامه به تمجید از علی کریمی پرداخت و یادآور شد: علی کریمی یک جنتلمن واقعی است. ما نزدیک به یک ماه است که با هم کار می‌کنیم. او منظم‌ترین بازیکنی است که تا به حال در فوتبال دیده‌ام و با رفتارش به تیم خیلی کمک می‌کند.

باغ آبادی افزود: رفتار حرفه‌ای علی کریمی به حدی است که همه بازیکنان تیم تراکتورسازی تحت تاثیر مرام و معرفت او هستند. کریمی مثل بازیکنان 18 ساله تمرین و تمام فشار تمرینات را تحمل می‌کند. شاید باور نکنید ولی حتی این سبک تمرینات کریمی هم باعث شده الگوی بازیکنان باشد و نظم و انضباط در تیم حاکم شود.

منبع: مهر