۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

علت رای آوردن روحانی اززبان حسینیان

اولویت برای دولت آقای روحانی تدوین برنامه 4 ساله برای کاهش وابستگی اقتصادی ایران از نفت است و چنانچه در این زمینه موفق شود، می‌تواند خدمات گسترده‌ای را به مردم ارائه دهد.
کد خبر : ۱۲۰۶۴۹
صراط حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای روحانی همواره خود را فردی مستقل معرفی کرده و هیچ‌گاه اعلام نکرده که اصلا‌ح‌طلب است، اظهار داشت: در یک برداشت کلی می‌توان آقای روحانی را از لحاظ اقتصادی و سیاسی نزدیک به جناح راست، اما از لحاظ اجتماعی و تفکر می‌توان وی را نزدیک به جناح‌ اصلاح‌طلب تعریف کرد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان آقای روحانی را یک راست‌گرای مطلق و به تمام معنا تفسیر کرد، افزود: آقای روحانی خود اعلام کرده که در مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، گرایش به همه جناح‌ها دارد و وابسته به جناح اصلاح‌طلب نیست، بنابراین نمی‌توان وی را یک راستگرای مطلق و به تمام معنا تفسیر کرد.

* ارثیه احمدی‌نژاد در دولت یازدهم به فراموشی سپرده نشود

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به ضرورت کسب تجربه روحانی از دولت‌های هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: قطعا دولتی که به آقای روحانی به ارث می‌رسد، یک دولت پرکار خواهد بود، چراکه فعالیت‌ها عمرانی دولت احمدی‌نژاد امروز در گوشه گوشه ایران مشاهده می‌شود و انتظار مردم نیز این است که برکات دولت وی در نقاط دوردست در دوره آقای روحانی به فراموشی سپرده نشود.

* رأی مردم به روحانی رأی به حل مشکل اقتصادی و گرانی بود

حسینیان با بیان اینکه رأی مردم به آقای روحانی رأی به حل مشکل اقتصادی و گرانی بود، تصریح کرد: عدم خریدن نفت، تحریم بانک مرکزی و وارد نشدن پول به کشور سبب ایجاد مشکلات اقتصادی و تورم در اواخر دولت آقای احمدی‌نژاد شد و انتظار امروز مردم این است که گرانی با سرعت مهار شود.

* دولت یازدهم نباید قول ارزانی را به مردم بدهد

وی با بیان اینکه دولت یازدهم نباید قول ارزانی را به مردم بدهد، ادامه داد: دولت آقای روحانی نباید قول ارزانی را به مردم بدهد، چراکه در حال حاضر امکانات برای ایجاد ارزانی وجود ندارد و بنده به عنوان فردی که سال‌ها در مسائل اقتصادی تجربه دارم و آن را درک کرده‌ام، این طور نیست که دولت آقای روحانی بتواند ارزانی را در کشور ایجاد و مهار گسیختگی قیمت‌ها را کنترل کند.

* اولویت دولت یازدهم کاهش وابستگی اقتصادی ایران از نفت باشد

نماینده تهران با اشاره به اولویت‌های دولت یازدهم گفت: با توجه به تجربیات 34 ساله بعد از انقلاب مهمترین اولویت برای دولت آقای روحانی تدوین برنامه 4 ساله برای کاهش وابستگی اقتصادی ایران از نفت است و چنانچه در این زمینه موفق شود، می‌تواند خدمات گسترده‌ای را به مردم ارائه دهد.

منبع: فارس
برچسب ها: رای روحانی علت صراط
نظرات بینندگان
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۲
۴
۰
بخواب بابا حال نداری!