۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۰

وخامت‌ اوضاع‌ اسیر اردنی‌اززبان همسرش

همسر اسیر اردنی در بند رژیم صهیونیستی با اشاره به وضعیت بسیار وخیم وی در اثر نارسایی خونی و خشک شدن رگ های خونی، گفت: خون رسانی به مغز وی دچار اختلال شده و او در معرض خطر جدی قرار گرفته است.
کد خبر : ۱۲۱۵۵۶

صراط: همسر عبدالله البرغوثی، اسیر فلسطینی که تابعیت اردنی دارد با تاکید بر وضعیت بسیار وخیم او گفت: در اثر نارسایی خونی به مغز همسرش، وی با خطر جدی روبه رو شده است.

همسر البرغوثی همچنین گفت که همسرش در اثر نقص خون رسانی به مغز، روزانه 17 ساعت بی هوش می شود و اکنون وضعیت جسمی او بسیار بد است تا جایی که به طور مداوم سرگیجه داشته و بخشی از کبد او نیز از کار افتاده است.

وی افزود: ضربان قلب البرغوثی به 40 ضربه در دقیقه رسیده و وزن او نیز بسیار کم شده است.

همسر این اسیر اردنی به نقل از ایاد البیادسه وکیل همسرش گفت که دست چپ او در اثر خشک شدن رگ ها و التهابات داخلی از ناحیه مچ تا بالا به شدت ورم کرده است تا جایی که مدیریت بیمارستان به ناچار متخصصان پوست را به بالین او آورده و او را تحت مداوا قرار داده اند.

وی یادآور شد که مسئولان اشغالگر اسرائیل همسرش را در بیمارستان العفوله بازداشت کرده اند و دست راست او را با زنجیرهای آهنی به تخت بسته اند.

عبد الله البرغوثی پیش از این با ارسال نامه ای به وکیل خود نوشته بود: «ادامه ضعف و ناتوانی جسمی من هرگز به معنی ضعف اراده و ایمان کاملم  به خداوند نخواهد بود بلکه اگر تک تک اعضای بدنم را از دست بدهم هرگز از راهی که آغاز کرده ام  بازنخواهم گشت مگر اینکه آزاد و رها به اردن بازگشته و یا در زندان کشور خود به اسارت در آیم.

منبع: فارس
برچسب ها: اردنی اسیر صراط