۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳

کشتار شهروندان سوری به جرم خرید

عناصر جبهه النصره چهار شهروند سوری را تنها به دلیل خرید سبزیجات از یکی از روستاهای ریف جنوبی حلب برای اهالی شهر حلب که در محاصره به سر می برند، اعدام کردند.
کد خبر : ۱۲۲۲۷۲
صراط: عناصر گروه «جبهه النصره» امروز چهارشنبه چهار شهروند سوری را تنها به این دلیل اعدام کردند که اقدام به خرید سبزیجات از یکی از روستاهای ریف جنوبی حلب برای اهالی شهر در محاصره حلب کرده بودند.

ماجرا از این قرار بود که چهار راننده از اهالی شهر حلب پس از گذشتن از نقاط نظامی ارتش سوریه راهی یکی از روستاهای ریف جنوبی حلب شده و برای اهالی شهر حلب اقدام به خرید سبزیجات می‌کنند و راه بازگشت به شهر را پیش می‌گیرند.

این رانندگان در طول راه بازگشت شماری از اهالی شهر را نیز سوار خودروهای خود می‌کنند که در صدد بازگشت به شهر بودند.

اما در نزدیکی منطقه «الراموسه» شماری از عناصر گروه «جبهه النصره» که نقطه ایست و بازرسی در این منطقه ایجاد کرده بودند، اقدام به متوقف کردن این خودروها و جست‌وجو در بار آنها می‌کنند.

این عناصر مسلح وقتی متوجه می‌شوند که محموله خودروها سبزیجات خریداری شده اهالی شهر حلب است، خشمگین شده پس از نابود کردن و از بین بردن تمام سبزیجات اقدام به شلیک به سمت رانندگان خودروها به اتهام عدم تبعیت از دستورات «هیئت شرعی» وابسته به این جبهه کرده و آنها را قتل عام کردند.

اما آنها به این حد اکتفا نکردند، بلکه پس از آن سر این رانندگان را بریده و با گذاشتن آنها بر بالای خودروها آنها را به عنوان پیام برای اهالی شهر حلب که از اوامر جبهه النصره تبعیت نمی‌کنند، فرستادند.
منبع: فارس