۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲

هاشمی به نمایندگان چه قولی داد؟

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید‌کرد: هاشمی رفسنجانی در دیدار با نمایندگان قول داد‌‌ که دیدگاه نمایندگان را به رئیس جمهور منتخب منتقل کند.
کد خبر : ۱۲۶۰۲۱
صراط: الهیار ملکشاهی رئیس‌کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار امروز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: در این دیدار عده ای از نمایندگان مباحثی را درباره کابینه یازدهم مطرح کردند و خواستار این بودند که وزرای روحانی همطراز شعارهای او در ایام انتخابات نظیر اعتدال باشند.

وی افزود: در این دیدار آقای هاشمی تاکید‌کرد که روحانی در معرفی‌کابینه محدودیت هایی دارد و گروه ها و افراد انتظارات زیادی از وی دارند، اما هاشمی رفسنجانی قول داد‌که دیدگاه نمایندگان را به رئیس جمهور منتخب منتقل کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید‌کرد: هاشمی رفسنجانی در این دیدار تاکید پررنگی بر وحدت دولت و مجلس داشت تا مشکلات کشور هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

ملکشاهی در ادامه‌گفت: هاشمی رفسنجانی همچنین در این دیدار موضوعی را درباره بحث هسته ای مطرح کرد. وی معتقد بود با توجه به دیدگاه مقام معظم رهبری مبنی بر حرام دانستن بمب هسته‌ای، باید این موضوع را به جهانیان اثبات کنیم تا بر مناسبات ما با جهانیان تاثیر بگذارد.

منبع: تسنیم