۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳

پیشنهاد نجف زاده به نمایندگان مجلس

با توجه به آغاز کار دولت جدید و سیاستهای اقتصادی اعلامی آن خوب است مجلس برای رفع مشکلات معیشتی مردم به خصوص این بخش از جامعه که از کارافتاده یا سالخورده اند طرحی نو دراندازد.
کد خبر : ۱۲۷۴۱۱
 صراط:   «کامران نجف‌زاده» گزارشگر و سفیر کودکان و سالمندان برای تکمیل قانون هدفمندی یارانه‌ها طرحی را به مجلس ارائه کرد.
 
«کامران نجف‌زاده»   گفت: بخشی از جامعه ما به صورت موقت یا دائم ارتباطشان با اقتصاد کشور قطع است، مثل از کارافتادگان و سالخورگانی که هیچ منبع درآمدی ندارند.
 
وی افزود:  با توجه به آغاز کار دولت جدید و سیاستهای اقتصادی اعلامی آن خوب است مجلس برای رفع مشکلات معیشتی مردم به خصوص این بخش از جامعه که از کارافتاده یا سالخورده اند طرحی نو دراندازد.
 
سفیر کودکان و سالمندان بهزیستی با بیان اینکه متاسفانه آمار دقیقی از این گروه افراد جامعه وجود ندارد گفت : پیشنهاد می کنیم نمایندگان مجلس طرحی تصویب کنند که بر اساس آن دولت موظف شود فاصله مبلغ دریافتی اعضای این خانواده ها از هدفمندی یارانه ها تا هفتاد درصد حداقل قانون کار را به سرپرست از کارافتاده این خانواده ها پرداخت کند.
 
نجف زاده خبرنگار واحد مرکزی خبرتصویب این طرح را راهی برای تخصصی کردن انفاق خواند و گفت:‌ پیشنهاد من این است که در این طرح خانواده هایی را که سرپرست آن زندانی هستند و یا بیشتر از شصت سال دارند و یا به صورت موقت یا دائم از کار افتاده اند تحت پوشش قرار دهد.
 
وی قانونی شدن این طرح را مطابق اصول انسانی و اسلامی دانست و گفت : حتی در کارآمد ترین سیاست های اشتغال و توسعه باز کسانی وجود دارند که توان کار و تامین زندگی را نداشته باشند که وظیفه دولتهاست فکری به حال آنها کنند.
منبع: مهر