۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
امیری:

ادعای روزنامه شرق کذب محض است

معاون سابق تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه گفت: مطالبی که در مورد وضعیت تحصیلی بذرپاش مطرح شده، از اساس کذب است.
کد خبر : ۱۲۹۴۵۶

صراط: مقصود امیری معاون سابق آموزشی و پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص ادعای روزنامه شرق در مورد وضعیت تحصیلی مهرداد بذرپاش اظهار داشت: بنده عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی و معاون آموزشی پژوهشی و تحصیلات تکمیلی تا اواخر سال 91 بودم و در جریان همه بحث‌های مربوط به آقای بذرپاش نیز هستم.

وی افزود: آقای بذرپاش مدرک لیسانس مهندسی صنایع را از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرده و همه می دانند کسی که به دانشگاه شریف می‌رود نمی‌تواند به این راحتی‌ها فارغ‌التحصیل شود و وقتی آقای بذرپاش از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده حتما حرفی برای گفتن دارد چرا که اساتید این دانشگاه به راحتی با کسی راه نمی‌آیند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در دوره کارشناسی ارشد، بنده استاد داور پایان‌نامه آقای بذرپاش بودم که وی در آنجا نمره 19.5 گرفت و برخی مطالب که بعضی‌ها مطرح می‌کنند از اساس کذب است.

امیری گفت: در رابطه با دوره دکترای آقای بذرپاش هم باید بگویم کسی که معدلش زیر 16 باشد نمی‌تواند امتحان جامع بدهد لذا معدل آقای بذرپاش هم در دوره دکترا تاکنون حداقل 18 بوده است.

وی اظهار داشت:‌ ما در تحصیلات تکمیلی نمی‌توانیم تغییر نمره انجام دهیم مگر اینکه استاد کتبا بگوید که یک موضوعی اشتباه شده بر همین اساس نمی دانم که چرا برخی شایعات در رابطه با بذرپاش مطرح می‌شود.

این استاد دانشگاه، در پایان خاطرنشان کرد: آقای بذرپاش فردی مومن، متدین و متخصص در کارش است و بنده هم کاملا وی را می‌شناسم.

منبع: فارس