۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵

راستگوی‌اصلاح‌طلبان‌همان‌توکلی‌اصول‌گرایان

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، اخراج راستگو از حزب اسلامی کار را نماد انحصارطلبی اصلاح‌طلبان دانست و گفت: با این اقدام دست اطلاح طلبان برای مردم رو شد.
کد خبر : ۱۳۲۷۲۶

صراط: احمد نجابت عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی  با اشاره به اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار، گفت: اصلاح‌طلبان شعار توسعه سیاسی و آزادی بیان را می‌دهند، اما نمی‌توانند نظر هم‌فکر خود را تحمل کنند.

وی خاطر نشان‌کرد: در دوره موسوم به اصلاحات این بهزاد نبوی و سعید حجاریان بودند که استانداران را انتخاب می‌کردند و هیچ فردی جرأت نداشت نظر خود را در این باره بیان کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه اصولگرایان برخلاف اصلاح‌طلبان می‌اندیشند، اظهار داشت: احمد توکلی، فردی اصولگرا است و در انتخابات مجلس نیز در فهرست اصولگرایان قرار داشت، اما در مجلس نظر کارشناسی خود را اعلام می‌کند. حتی ممکن است نظر او با تصمیم جمعی اصولگرایان متفاوت باشد، اما اصولگرایان هیچ‌گاه به او اعتراض نمی‌کنند و به نظر توکلی احترام می‌گذارند، اما متاسفانه اصلاح‌طلبان اینگونه نمی‌اندیشند. دیدیم چگونه با یک عضو اصلاح‌طلب شورای شهر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم حزب اسلامی کار برچه اساس وی را از این حزب اخراج کرد، تصریح‌کرد: راستگو به‌عنوان عضو شورای شهر تهران حق داشت رای خود را به یکی از گزینه‌های شهرداری بدهد، وی بعد از ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌های محسن هاشمی و محمدباقر قالیباف به این نتیجه رسید که باید به قالیباف رای بدهد. برنامه‌های او را برای شهرداری بهتر دانست، نمی‌دانم آقایان اصلاح‌طلب برای این اخراج چه توجیهی دارند، می‌خواهند مقابل نظر یک عضو شورای شهر تهران بایستند؟

"الهه راستگو قبل از اینکه عضو یک حزب باشد، نماینده مردم در شورای شهر تهران است و این حق را دارد که آزادانه تصمیم بگیرد. به نظر بنده اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار باعث شد تا چهره واقعی اصلاح‌طلبان برای مردم رو شود".

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران به تفاوت احزاب اسلامی با احزاب غربی پرداخت و با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده بودند که "بنده با تحزب مخالف نیستم، ولی با تحزب غربی مخالفم"، اظهار داشت: احزاب کشورهای غربی مدام به دنبال قدرت و منافع حزبی خود هستند و به هیچ وجه نمی‌توانند نظرات مخالف را تحمل کنند، نحوه برخورد با الهه راستگو نیز درهمین راستا تعریف می‌شود. یک حزب نباید مدام به دنبال منافع حزبی خود باشد یا فقط و فقط به قدرت بیاندیشد.

نجابت اضافه‌کرد: اخراج راستگو از حزب اسلامی کار ضعف این حزب را نشان داد، من برای همه احزاب قانونی احترام قائلم، اما این حزب عددی نیست که اینگونه با یکی از اعضای خود برخورد کرده است.

وی خطاب به اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر گفت: قبل از انتخاب شهردار، اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور از مدیریت قالیباف در شهر حمایت کرد، همچنین اخباری به دست ما رسیده بود که رئیس‌جمهور از مدیریت شهری رضایت داشت. ضمن اینکه در نظرسنجی‌ها مردم موافق استمرار مدیریت شهری بودند، مگر اصلاح‌طلبان شورا از مردم سخن نمی‌گویند، پس چرا به نظر آنها احترام نمی‌گذارید؟

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران اخراج راستگو از حزب اسلامی کار را نماد انحصارطلبی و انحصارگرایی اصلاح طلبان عنوان کرد و گفت: با اخراج وی از یک حزب اصلاح‌طلب، دست اصلاح‌طلبان برای مردم به خوبی رو شد.

نجابت تاکیدکرد: متاسفانه برخی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر مواضعی را اعلام کردند که اصلا قابل دفاع نیست و این مواضع انحصارطلبی آنها را نشان می‌دهد.سلطانی‌فر یکی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر گفته بود ما برای انتخابات مجلس آینده برنامه داریم می‌خواهیم طبق این برنامه حق خود را بگیریم. سوال من از وی این است که من و شما چه حقی از انقلاب داریم که بخواهیم آن را بگیریم؟ مواضع وی دلیلی بر انحصارطلبی و نداشتن بصیرت او و اصلاح‌طلبان است.

منبع: تسنیم