۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶
مسعود رجوی:

ما برای امتیازگیری به خون نیاز داریم

سرکرده گروهک تروریستی منافقین همچنان به کشتار اعضای این سازمان اصرار دارد و قصد دارد از خون افرادش استفاده کند.
کد خبر : ۱۳۲۹۲۴
صراط: مسعود رجوی سرکرده فراری منافقین به اعضای این سازمان در کمپ لیبرتی دستور اعتصاب غذا داده است.

مطالبات اعضای لیبرتی در این اعتصاب غذای اجباری برقراری حفاظت در کمپ لیبرتی است و به هیچ عنوان صحبتی از انتقال به کشور ثالث نشده است.

منابع مطلع در عراق اعلام کردند که تاکنون 18 نفر از اعتصاب غذا کنندگان لیبرتی به علت افت فشار خون و بیماری‌های گوارشی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

همانطور که اصرار رجوی بر ماندن در پادگان اشرف و سرپیچی از دستور دولت عراق به درگیری اخیر این پادگان منجر شد، اکنون نیز رجوی در پی آن است که به روش‌های مختلف برای ماندن در عراق و کمپ لیبرتی تلاش کند.

مریم رجوی همسر سرکرده منافقین نیز قبلاً به اعضا گفته بود که باید برای ساختن کمپ لیبرتی فعالیت کنند، زیرا وی قصد دارد بعد از تعطیلی کامل اشرف، کمپ لیبرتی را به عنوان مکانی برای استقرار در عراق برگزیند.

با توجه به سوابق و گفته‌های رجوی، کشتار و خون‌ریزی روش رجوی برای پیشبرد اهدافش است و در همین خصوص، چند سال پیش رجوی به اعضای رده بالا گفته بود که «ما برای برقراری ارتباط با آمریکایی‌ها و امتیازگیری از سازمان ملل به خون نیاز داریم که منظور همان خون نیروهایش بود.»

از همین رو در زمان استقرار نیروها در پادگان اشرف و همچنین حضور نیروهای ارتش عراق در مقابل این پادگان که برای اخراج اعضای منافقین آمده بودند، مسئولین رده بالای این گروهک وظیفه داشتند مطابق دستور مستقیم رجوی، اعضای سازمان را برای تحریک نظامیان عراقی و شروع یک درگیری هدایت کنند.

بعد از درگیری 19 فروردین 90 در مقابل پادگان اشرف میان اعضای منافقین و ارتش عراق که منجر به کشته شدن بیش از 30 نفر از اعضای این گروه شد، مسعود رجوی در یکی از نشست‌ها گفته بود که «اگر به جای 30 نفر 300نفر کشته می‌دادیم، الان اشرف بیمه شده بود.»

با تخلیه پادگان اشرف از وجود منافقین نزدیک به 3 هزار نفر از اعضای این سازمان هم‌اکنون در کمپ موقت لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد به طور موقت مستقر شده‌اند تا با پذیرش پناهندگی از سوی کشور ثالث خاک عراق را برای همیشه ترک کنند.
منبع: فارس