۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵

هدیه تهرانی هم عکس با لباس تایچی چوان دارد و هم مربی است!

علیرضا خسروی می گوید حضور هدیه تهرانی در پست نایب رئیسی تایچی چوان می تواند به این رشته کمک کند.
کد خبر : ۱۳۳۴۵۵
صراط: علیرضا خسروی می گوید حضور هدیه تهرانی در پست نایب رئیسی تایچی چوان می تواند به این رشته کمک کند.

علیرضا خسروی نایب رئیس فدراسیون ووشو و رئیس سبک تایچی چوان می گوید همه اهالی ورزش باید حضور هدیه تهرانی ستاره سینمای ایران باید این حضور را به فال نیک بگیرند و این انتخاب نباید خیلی حساسیت زا باشد.

او با اشاره به حکم نایب رئیسی بانوان این سبک که برای هدیه تهرانی زده است ، می گوید:«ما یکی از اعضای خانواده مان را برای این رشته انتخاب کردیم. خانم هدیه تهرانی 7 سال است که به عنوان مربی در این رشته فعالیت می کنند. او نه فقط عکس با لباس ورزشی این رشته دارند که خودشان از خانواده این رشته و مربی ملی ما هستند پس نباید حضورشان این قدر حساسیت زا باشد. به هر حال به محض طرح نام ایشان همه می خواهند درباره سبک «تایچی چوان» بدانند و این یک فرصت است که باید مراقب باشیم به تهدید تبدیل نشود. این انتخاب بر اساس علاقه خانم تهرانی و پیشنهاد ما بوده است. ایشان می خواهند به این سبک کمک کنند و امید دارم که انتخاب مان مثمر ثمر باشد.»

هدیه تهرانی رسما از روز سه شنبه کارش را در فدراسیون ووشو و این سبک رزمی آغاز می کند. درست یک روز بعد از اینکه دوباره به همت وزارت ورزش ، معاونت ورزش بانوان استقلالش را پیدا کرده است. هدیه تهرانی حالا مهمترین سمت ورزشی هنرمندان را بر عهده گرفته است.

به گزارش صراط، در روزهای گذشته انتصاب هدیه تهرانی به اولین پست ورزشی خود انتقادات زیادی را به همراه داشته است. برخی معتقدند انتصاب تهرانی صرفا به دلیل وجهه تبلیغاتی او برای روی بورس آوردن رشته ورزشی مورد نظر صورت گرفته است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۲۴۰
۵۸
حضور این خانم منجر به رو آمدن ومشهور شدن این رشته خواهذ شد.میشه بگین اشکالش چیه که دارین دق مرگ میشین؟این که پست سیاسی نیست که حق شماها باشه؟!؟!؟!؟؟!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۱۸
۷
رفیق آقای جریان انحرافی هم هست
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۳۷
۴
مبارکه!
بترکه چشم حسود!
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۱۰
۲۰۰
طایفه نسوان بهتره به امربشوروبسایشان برسند.خوبیت نداره بانوان محترمه به این امورمشغول شوند.ضمناًلازم نکرده چشمی بترکه..گنجشک چیه کله پاچش چی باشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبی داداش؟!