۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷

حمایت ضدانقلاب از سلطان پتروشیمی

در یک هفته گذشته خبرهای مختلفی از رفت و آمد کارشناسان و مسئولان ترکمنستانی به شرکت ملی گاز ایران تا حمایت ضدانقلاب از سلطان پتروشیمی به گوش رسید.
کد خبر : ۱۳۴۷۳۳

صراط: در طول یک هفته گذشته خبرهای مختلف غیر رسمی به گوش رسید که برخی از این خبرها از قرار زیر است.

براین اساس شنیده شده است:

حمایت ضدانقلاب از سلطان پتروشیمی

* برخی از عناصر ضد انقلاب با انتشار فیلم و تصاویری در فضای مجازی  از سلطان پتروشیمی حمایت کرده و سخنان تندی را علیه برخی از مسئولان امنیتی کشور به کار بردند.

* شنیده شده است به درخواست وزیر نفت یک نسخه بولتن شخصی از خبرهای داخلی صنعت نفت برایش تهیه و تنظیم می شود و وزیر برروی برخی از این خبرها دستور می دهد.

*در آستانه فصل سرما و در روزهای اخیر رفت و آمد کارشناسان و مسئولان ترکمنستانی به شرکت ملی گاز ایران افزایش یافته است به طوری که به نظر می رسد گفت‌وگوها در خصوص واردات گاز از ترکمنستان به طور جدی بین مسئولان شرکت ملی گاز ایران و ترکمنستان در حال انجام است.

تغییر و تحول در شرکت نفت وگاز پارس

* پول برخی از شرکتهای وابسته به شرکت ملی نفت به منظور توسعه میادین نفتی و گاز پرداخت شد به طوری که هم‌اکنون این شرکت ها در حال برنامه ریزی برای توسعه میادین نفتی و گازی هستند.

* محمد رضا زهیری که هم اکنون مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس است قرار است با نظر وزیر نفت و با حکم رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به زودی جای خود به ناجی سعدونی مدیرعامل سابق شرکت مهندسی و توسعه نفت دهد.

* گفته می‌شود مدیر عامل جدید یک شرکت با سابقه و فعال در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی عراقی‌الاصل است که این انتصاب دومین انتصاب نفتی افراد با تابعیت دوگانه در صنعت نفت است.

منبع: فارس