۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۴

آخرین تغییرات هفته‌ششم لیگ برترانگلیس

قرمزپوشان مرسی ساید در شب رویایی بازگشت مهاجم اروگوئه‌ای خود، ساندرلند را در اولین بازی این تیم پس از اخراج مربی ایتالیایی‌اش شکست دادند.
کد خبر : ۱۳۵۲۰۳
صراط:  در آخرین بازی روز دوم از ششمین هفته لیگ برتر انگلیس، امروز (یکشنبه) تیم لیورپول میهمان ساندرلند بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

در این دیدار که اولین بازی خانگی ساندرلند پس از اخراج پائولو دی کانیو از مربیگری این تیم بود،‌ نخست لیورپول بود که در دقیقه 28 به گل رسید زمانی که دانیل استوریج از یک ارسال عرضی در یکقدمی دروازه میزبان توپ را به تور چسباند. تنها 8 دقیقه گذشته بود که استوریج دوباره با دریافت پاسی فوق‌العاده از سوی استیون جرارد، حرکتی را به سمت دروازه ساندرلند آغاز کرد  و با یک پاس عرضی زمینه ساز گل دوم لیورپول شد که توسط لوئیز سوارز به ثمر رسید. این اولین گل مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول از زمان آغاز محرومیت 10 جلسه‌ای‌اش در فصل گذشته بود.

لیورپول با این گل برنده به رختکن رفت اما در نیمه دوم این ساندرلند بود که بازی بهتری را ارائه کرد و برخلاف نیمه نخست موقعیت‌های فراوانی را روی دروازه شاگردان برندان راجرز ساخت و در نهایت در دقیقه 52 امانوئله جاچرینی، مهاجم ایتالیایی که در فصل نقل وانتقالات تابستانی از یوونتوس به ساندرلند پیوست یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

بعد از این گل دو تیم به خصوص لیورپول حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که هیچ کدام از آنها ثمر نداشت. با این حال حملات لیورپول ادامه پیدا کرد تا سرانجام در دقیقه 89 در حرکتی مشابه به گل دوم، دنیل استوریج بار دیگر با پاسی عرضی در داخل محوطه جریمه لوئیز سوارز را صاحب موقعیت کرد تا این مهاجم اروگوئه‌ای دومین گل خود را در این بازی به ثمر رسانده و اولین بازی‌اش در فصل جدید به لیگ برتر را به یادماندنی کند.

ساعاتی پیش از این دیدار نیز استوک سیتی میزبان نورویچ بود که این بازی با برتری یک بر صفر تیم میهمان خاتمه یافت. تک گل نورویچ را جاناتان هاوسون در دقیقه 34 به ثمر رساند.

در تنها دیدار باقیمانده از هفته ششم لیگ برتر انگلیس، فردا اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان نیوکاسل خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس آرسنال با 15 امتیاز صدرنشین است و پس از آن، تیم‌های لیورپول و تاتنهام هر 2 با 13 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم