۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
می‌خواهم به فوتبال ادامه دهم

اولین حرف‌های فریدون زندی بعد از مصدومیت

بازیکن ایرانی تیم الاهلی قطر تاکید کرد که مصدومیت شدیدش پایان دوران حرفه‌ای فوتبال وی نیست و او امیدوار است تا آخر فصل جاری به دنیای حرفه‌ای فوتبال بازگردد.
کد خبر : ۱۳۵۳۸۹
صراط: بازیکن ایرانی تیم الاهلی قطر تاکید کرد که مصدومیت شدیدش پایان دوران حرفه‌ای فوتبال وی نیست و او امیدوار است تا آخر فصل جاری به دنیای حرفه‌ای فوتبال بازگردد.

فریدون زندی بازیکن تیم الاهلی که در هفته گذشته در یک مسابقه فوتبال به شدت مصدوم شد در گفت‌وگو با سایت الکاس تاکید کرد کرد که پس از شرایط ابتدایی پس از مصدومیت اکنون روحیه خود را بازیافته است و نمی‌خواهد تسلیم شود.

زندی با اشاره به اینکه تلاش می‌کند تا بتواند در انتهای فصل جاری دوباره فوتبال را ادامه دهد، بحث‌های مطرح شده درباره پایان دوران فوتیال حرفه‌ای را رد کرد.

وی گفت : به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد ولی باید طی مدتی زیر نظر پزشکان باشد.

این بازیکن ایرانی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا از «جورج» بازیکنی که باعث مصدومیتش شد ناراحت است یا خیر تصریح کرد: این بازیکن به ملاقاتم آمده و مصدومیت هم بخشی از فوتبال است.

وی مصدومیت کنونی را شدیدترین مصدومیت دوران حرفه‌ای خود عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر توان جسمی به توان روحی نیز برای عبور از این مصدومیت نیاز دارم.

این درحالی است که پزشکان تیم الاهلی قطربا اشاره به جراحی موفقیت آمیز پای زندی پس از مصدومیت پیش بینی کرده‌اند که این بازیکن ایرانی دستکم 6 ماه از فوتبال دور بماند.
منبع: فارس