۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴

اظهارات مقامات‌سوری در مقابل لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوریه در حوادث اخیر مظلوم واقع شده است گفت: هیأت پارلمانی سوریه باید با شرکت در کنفرانس‌های بین المللی فجایع اقدامات تروریست‌ها را به جهان نشان دهد.
کد خبر : ۱۳۶۳۶۶
صراط: علی لاریجانی امروز(سه شنبه 16 مهرماه) در حاشیه اجلاس بین المجالس ژنو در دیدار با هیأت پارلمانی سوریه گفت: امیدوارم وضع سوریه به سمت ثبات حرکت کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه حل مشکل سوریه سیاسی است تأکید کرد: جامعه جهانی به این درک رسیده که موضوع سوریه تنها از مسیر سیاسی قابل حل است و شاهدیم که گرایش آنها نیز به همین سمت در حرکت است.

وی خطاب به هیأت پارلمانی سوریه با بیان اینکه مقاومت شما نتیجه داده است تأکید کرد: از حضور شما در مراسم سخنرانی‌ام تشکر می کنم.

لاریجانی در ادامه افزود: سوریه باید در کنفرانس های بین المللی همچون اجلاس بین المجالس ژنو فعال باشد و به کشورهای مختلف نتیجه اقدامات تروریستی را بازگو کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سوریه در حوادث اخیر مظلوم واقع شده است.

در ادامه این نشست هیأت پارلمانی سوریه با تشکر از رئیس مجلس علت عدم موفقیت تروریست ها را اتحاد و مقاومت مردم سوریه خواندند و تأکید کردند که تا کنون تروریست ها با وجود حمایت های گسترده نتوانستند به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنند.

منبع: خانه ملت