۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
سرمربی نفت در ورزش و مردم

یحیی گل‌محمدی مثل بکن‌بائر شادی نکرد!

بهرام شفیع در برنامه ورزش و مردم یحیی شادی نکردن بعد از گل نفت به پرسپولیس را با رفتار فرانس بکن بائر اسطوره فوتبال آلمان در جام جهانی 90 مقایسه کرد!
کد خبر : ۱۳۶۶۷۲
"گروه ورزشی صراط" -بهرام شفیع در برنامه ورزش و مردم یحیی شادی نکردن بعد از گل نفت به پرسپولیس را با رفتار فرانس بکن بائر اسطوره فوتبال آلمان در جام جهانی 90 مقایسه کرد!

به گزارش گروه ورزشی صراط، مجری برنامه ورزش و مردم نظر مهمان برنامه یحیی گل محمدی را درباره بهترین برد تیمش پرسید و پیش از آنکه او پاسخی بدهد گفت مطمئنا برد پرسپولیس نیست.

شفیع در ادامه به تلاش فراوان گل محمدی برای شادی نکردن در بازی مذکور که با گل دقیقه 90 نفت به نفع این تیم به پایان رسید اشاره کرد و با ذکر این نکته که "قصد مقایسه شخصیتی ندارم" آن را با شادی نکردن و دست به سینه ایستادن بکن بائر، سرمربی تیم ملی آلمان در جام جهانی 90 بعد از گل به آرژانتین این تیم در فینال مقایسه کرد.

منافع آدم ها و جدایی از پرسپولیس

گل محمدی در ادامه برنامه در پاسخ به سوالی درباره علت جدایی از پرسپولیس گفت آدم هایی بودند که منافعشان در این بود که من بروم.

او ادامه داد البته با آمدن دایی آنها به آن منافع نرسیدند.

واکنش به دایی

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره واکنش دایی به کنایه گل محمدی به سرمربی پرسپولیس که گفته بود "اگر به پرسپولیس گل بزنیم مشت هایم را گره نخواهم کرد"، گفت منظور خاصی نداشتم.

مشکلی در داوری‌ها ندیدم

گل محمدی همچنین درباره مسائل داوری امسال نیز گفت که تا کنون با پیشنهادهایی از سوی افراد مختلف برای تغییر نتیجه بازی مواجه نشده است. او اضافه کرد در داوری امسال "مشکل خاصی را ندیدم".

سرمربی نفت تهران فولاد، پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال را مدعیان قهرمانی امسال دانست.