۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
سقوط کودتا نزدیک است

پیش‌بینی مرسی از آینده مصر

«اسامه مرسی» فرزند «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر اعلام کرد که پیامی از پدر خود دریافت کرده که در آن وعده پیروزی، انتقام خون شهدا و سقوط کودتای نظامی را به آنها داده است.
کد خبر : ۱۳۷۵۸۳
صراط: فرزند رئیس‌جمهور برکنارشده مصر تأکید کرد در پیامی که اخیرا از پدر خود دریافت کرده، مرسی وعده داده به زودی کودتای نظامی سقوط خواهد کرد و انتقام خون شهدا گرفته خواهد شد.

به نقل از پایگاه خبری «الشرق»، «اسامه مرسی» فرزند «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر اعلام کرد که پیامی از پدر خود دریافت کرده که در آن وعده پیروزی، انتقام خون شهدا و سقوط کودتای نظامی را به آنها داده است.

اسامه مرسی بدون ارائه جزئیاتی از نحوه دریافت چنین پیامی افزود: به زودی حق بر باطل پیروز می‌شود و هرآنچه که بر سر انقلابی‌های پایدار آمده به خوبی به پایان خواهد رسید.

از سوی دیگر نیز بخش «احزاب» دادگاه عالی اداری مصر امروز پرونده انحلال حزب «آزادی و عدالت» شاخه سیاسی گروه اخوان المسلمین مصر را بررسی خواهد کرد.

پرونده انحلال حزب «نور» شاخه سیاسی «الدعوه السلفیه» نیز بررسی خواهد شد.

این جلسه بنا بر دادخواست «جمال صلاح» یکی از وکلای مصری برای انحلال حزب‌های آزادی و عدالت و حزب نور با توجه به اینکه این احزاب بر پایه‌های دینی بنا نهاده شده‌اند و این مسئله مغایر با قانون اعلام شده است، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس