۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
تخلف‌درفوتبال درحدی‌نیست که به‌آن پرداخته شود

نظر متفاوت تاج درباره تخلف در فوتبال

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: میزان تخلف در فوتبال و فوتسال ما نسبت به این سطح گستردگی بسیار ناچیز است و در حدی نیست که به آن پرداخته شود.
کد خبر : ۱۳۷۷۴۲
صراط: رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: میزان تخلف در فوتبال و فوتسال ما نسبت به این سطح گستردگی بسیار ناچیز است و در حدی نیست که به آن پرداخته شود.

مهدی تاج شنبه شب در مراسم تجلیل از ورزشکاران و تیم های برتر شرکت ملی حفاری ایران در اهواز اظهار کرد: فوتبال ویژگیهای خاص خود را دارد و امروزه بسیاری از صفحات روزنامه ها به وسیله فوتبال پر می شود و بسیاری از برنامه های تلویزیونی به فوتبال اختصاص داده می شود.

وی افزود: در طول سال حدود شش هزار بازی فوتبال و فوتسال برگزار می شود که بیشتر وقت مردم به واسطه آن پر می شود و شاید نزدیک به 300 هزار جوان را در طول هفته در سراسر کشور به ورزشگاه ها می کشاند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: با این وجود میزان تخلف در فوتبال و فوتسال ما نسبت به این سطح گستردگی بسیار ناچیز است و در حدی نیست که به آن پرداخته شود.

وی بیان کرد: اکنون ما 12 ورزشگاه درجه دار آسیایی داریم که فکر نمی کنم که در آسیا کشوری باشد که این تعداد ورزشگاه در این سطح داشته باشد.

تاج به ورزشگاه الغدیر اهواز نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این ورزشگاه که به کمک اداره کل اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان خوزستان و باشگاه فولاد آماده شد در حال حاضر جزو ورزشگاه های ممتاز آسیا است.

وی اظهار کرد: ورزشگاه های شهید دستگردی تهران، تختی تهران، شهید عضدی رشت و سردار جنگل نیز جزو ورزشگاه هایی به شمار می روند که در کنار چند ورزشگاه دیگر 12 ورزشگاه برتر کشور به حساب می آیند که رتبه خوبی از کنفدراسیون فوتبال آسیا کسب کرده اند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال بیان کرد: در عرصه تیم های ملی نیز فکر نمی کنم هیچ دوره ای را سپری کرده باشیم که هم زمان تیم ملی فوتبال ما به جام رفته باشد، تیم فوتبال جوانان ما راهی جام جهانی شود، تیم فوتبال ساحلی ما به جام جهانی برود، تیم فوتسال ما به جام جهانی برود و تیم فوتسال بانوان ما نائب قهرمان آسیا شده باشد.

وی به بازدید خود از باشگاه فولاد خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: زمانی که از زمین این باشگاه دیدن کردیم نزدیک به 10 تیم در رده های مختلف به صورت همزمان تمرین می کردند که دیدن چنین صحنه ای واقعا مایه امیدواری است که یک کارخانه بازیکن سازی در خوزستان فعال است.
منبع: مهر