۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
توضیحات رئیس خانه مطبوعات هرمزگان درباره برخورد با تیم خبری صدا و سیما

برخورد با خبرنگار صداوسیما خودجوش بود

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان با بیان اینکه برخورد با تیم خبری در نشست هم‌اندیشی یکپارچگی، سازماندهی‌شده نبوده است، گفت: اشاره نماینده غرب در مجلس به کم‌کاری صداسیما برای لغو مصوبه پارسیان سبب تغییر جو در آن نشست علیه صداسیما شد.
کد خبر : ۱۳۸۳۱۸
صراط: رئیس خانه مطبوعات هرمزگان با بیان اینکه برخورد با تیم خبری در نشست هم‌اندیشی یکپارچگی، سازماندهی‌شده نبوده است، گفت: اشاره نماینده غرب در مجلس به کم‌کاری صداسیما برای لغو مصوبه پارسیان سبب تغییر جو در آن نشست علیه صداسیما شد.

شیرزاد عزتی ظهر امروز در نشستی با محکوم کردن برخورد فیزیکی با خبرنگار و تصویر بردار صدا و سیمای مرکز خلیج فارس طی روزهای گذشته، گفت: خانه مطبوعات استان خواستار حفظ جایگاه رسانه‌ها و شان خبرنگاران در استان است و برخوردهایی این چنینی که سبب خدشه به جایگاه رسانه و خبرنگاران استان می شود پذیرفته شدنی نیست و خانه مطبوعات استان آنرا محکوم می‌‌کند.

وی افزود: برخوردی که در نشست هم‌‌‌اندیشی یکپارچگی استان در دفتر امام جمعه بندرعباس با خبرنگار و تصویر بردار صدا و سیمای مرکز خلیج فارس صورت گرفت به هیچ عنوان سازماندهی شده نبود،  بلکه در پی اعتراض و ناراحتی مردم از عملکرد صدا و سیما و اشاره نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی به این موضوع و مشکلاتی که در پی عدم انعکاس اخبار به جهت لغو این مصوبه به وجود آمده، با تغییر جو علیه صدا و سیما رخ داده است.

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان با بیان اینکه متاسفانه صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در انعکاس اخبار مربوط به انتزاع بخشی از شهرستان پارسیان به استان فارس کوتاهی کرده است ادامه داد: این توقع از رسانه‌ها وجود دارد، در این گونه موارد که وضعیت خاصی بر استان حاکم است و مردم به دنبال احقاق حق خود هستند، همراه و همگام با مردم باشند و مطالبات و خواسته‌های مردم را به درستی منعکس کنند.
منبع: فارس