۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
پس از اخراج کارگران شرکت‌های اچ پی و ای سی آی نوبت به سیسکو رسید

اسراییلی ها یکی یکی اخراج می‌شوند

سیسکو، شرکت غول پیکر فن‌آوری آمریکایی که 18 ماه پیش شرکت ان دی اس متعلق به رژیم صهیونیستی را خریداری کرده بود، در حال برنامه‌ریزی برای اخراج کارکنان این شرکت در روزهای آینده است.
کد خبر : ۱۳۸۹۲۸
صراط: سیسکو، شرکت غول پیکر فن‌آوری آمریکایی که 18 ماه پیش شرکت ان دی اس متعلق به رژیم صهیونیستی را خریداری کرده بود، در حال برنامه‌ریزی برای اخراج کارکنان این شرکت در روزهای آینده است.

به نقل از وای نت نیوز، سیسکو شرکت غول پیکر فن آوری آمریکایی که 18 ماه پیش شرکت ان دی اس متعلق به رژیم صهیونیستی را  خریداری کرده بود،در حال برنامه ریزی برای اخراج کارکنان این شرکت در روزهای آینده است.

موج اخراج ها در صنایعی با فن آوری پیشرفته همچنان ادامه دارد به طوری که شرکت رد بند سافت وار نیز قصد دارد 10 درصد از نیروی کار خود بکاهد.

پس از شرکت های اچ پی و ای سی آی،موج اخراج ها در صنایع با فن آوری بالا به شرکت ان دی اس مستقر در بیت‌المقدس رسید،که تحت تملک شرکت چند ملیتی شبکه سیسکو و رد بند سافت وار رامات هشرون (Red Bend Software of Ramat Hasharon) قرار دارد.

پیش بینی می شود که طی روزهای آتی این دو شرکت اخراج ده ها تن از کارکنان خود را اعلام کنند.

در مارس 2012 زمانی که سیسکو، شرکت ان دی اس که از مجموع 2000 کارمند خود 1200 نفر آنها در رژیم صهیونیستی شاغل هستند را خریداری کرد، مدیران اجرایی ان دی اس از دادن هرگونه تضمین برای نبود اخراج کارکنان از این شرکت امتناع کردند.

به گفته روزنامه اقتصادی کلکلیست رژیم صهیونیستی انتظار می رود اخراج ها در شرکت ان دی اس در روزهای آینده و با تمرکز بر کارکنان بخش مدیریتی و مشاغل موازی آغاز شود. همچنین احتمال اخراج تعدادی از کارگران بخش توسعه نیز وجود دارد.

از سوی دیگر پیش بینی می شود شرکت رد بند نیز طرح کاهش شمار کارگران خود را در چند هفته آینده آغاز کند که شامل 10 درصد از 250 کارمند این شرکت است.
منبع: فارس