۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶
ابو مرزوق:

حماس استراتژی خود را تغییر نمی‌دهد

یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تأکید کرد که حماس جنبش مقاومت ملی است که هرگز از مسیرش منحرف نخواهد شد و استراتژی خود را تغییر نخواهد داد.
کد خبر : ۱۳۹۴۰۳
صراط: موسی ابو مرزوق، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) خاطر نشان کرد که جنبش حماس با وجود تمامی شایعه‌پردازی‌ها، ادعاها، افتراها و تهدیدات همچنان به خون شهدای ملت فلسطین وفادار خواهد ماند و به تلاش‌های خود برای آزادی سرزمین، بازگشت آوارگان به وطن، یکپارچگی جبهه داخلی، تشریک مساعی و پایان دادن به تمامی عوامل ضعف در جبهه داخلی ادامه خواهد داد.

وی همچنین تصریح کرد که رژیم صهیونیستی ضمن شکایت از جنبش حماس به شورای امنیت به بهانه از سر گیری عملیات‌های شلیک موشک و گلوله‌های خمپاره از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به حمله جنگنده‌های اف 16 ارتش عبری به نوار غزه و نیز بازدید سفیر آمریکا در اسرائیل از تونل 2.5 کیلومتری کشف شده در داخل اراضی اشغالی فلسطین اذعان کرده و تهدیداتی را علیه جنبش حماس مطرح کرده است.

به گزارش مرکز اطلا‌ع‌رسانی فلسطین، ابو مرزوق تأکید کرد که این تحولات در حالی صورت می‌گیرد که روند احضار، یورش، تفتیش و بازداشت ده‌ها‌ تن از خبرنگاران، نمایندگان، روسا و اعضای انجمن‌های دانشجویی به بهانه‌های مختلف ادامه دارد.

وی افزود، رژیم صهیونیستی خود را برای حمله تمام عیار به نوار غزه آماده کرده است و به نظر می‌رسد بر اساس اظهارات مقامات صهیونیستی این جنگ شدیدتر و متفاوت از جنگ‌های قبلی خواهد بود.
منبع: ایسنا