۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
رویانیان:

میلان با ۱۷ بازیکن خود به ایران می‌آید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: میلانی‌ها لیستی ۳۰ نفره برای حضور در ایران به ما اعلام کردند که قطعا ۱۷ نفر از آنها به ایران می‌آید.
کد خبر : ۱۴۰۰۸۵
صراط: محمد رویانیان اظهار داشت: جا دارد ابتدا از تاج و کلیه همکارانش در سازمان لیگ که به خاطر یک حرکت ملی موافقت خود را برای کمک به ما اعلام کردند مخصوصا ظرف 24 ساعت گذشته با برگزاری جلسات مستمر تشکر کنم.

وی افزود: همچنین جا دارد از نگاه ملی دوست عزیزم فتح‌الله زاده و قلعه‌نویی نیز تشکر کنم که برای رفع مشکلات پیش رو برای بازی پیشکسوتان ما با میلان اعلام آمادگی برای کمک کردند. امیدوارم  با توجه به اینکه مشکل تاریخ بازی برطرف شد این بازی در ایران برگزار شود تا انشاءالله کلیه پیشکسوتان ما در یک فضایی حرفه‌ای و مقابل 120 هزار نفر مورد تقدیر و از فوتبال خداحافظی کنند.

رویانیان ادامه داد: میلانی‌ها نیز لیستی 30 نفره به ما اعلام کردند که در آن ستاره‌های مختلف حضور دارد. قطعا 17 نفر از این بازیکنان به ایران خواهند آمد و در مقابل پرسپولیس صف‌آرایی خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرارداد نهایی مشخص خواهد شد گفت: ما نامه‌نگاری‌های متعددی را داشتیم و انشاءالله ظرف دو هفته آینده قرارداد نهایی امضا می‌شود. اینجا جا دارد از امیر قلعه‌نویی تشکری ویژه داشته باشم که تاکید داشت اگر بازی‌های استقلال فشرده نشود موافقت تغییر بازی استقلال است که این نشانگر عرق ملی و تعصب این مربی بادانش است. به زودی انشاءالله مشکلات ریز نیز برطرف می‌شود و در مکاتبه‌ای جدید که ما هم موافق آن بودیم میلانی‌ها به ما اعلام کردند که 7 آذر آمادگی حضور در ایران را دارند. این بازی انشاءالله با حضور 120 هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این را هم بدانید هر کس که تلاش کرد این بازی برگزار شود و از خودگذشتگی کرد قطعا هنر بزرگی کرده که من از این عزیزان تشکر می‌کنم.
منبع: فارس