۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات هسته ای:

نقش نتانیاهو مانند سگ هار است

یک رسانه عبری در گزارشی با اشاره به مواضع رژیم صهیونیستی در پرونده هسته ای ایران، نقش وی را به مثابه سگ خشمگین در حال پارس کردن توصیف کرده است.
کد خبر : ۱۴۱۳۹۶
صراط: نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مخالفت مطلق خود را با هر گونه توافق میان ایران و شش کشور غربی درباره برنامه های هسته ای ایران تکرار کرد و به جان کری وزیر خارجه آمریکا گوشزد کرد که اعتمادی به هیچ توافقی با ایران ندارد و نباید توافق‌نامه بد با ایران امضا شود.

العهد به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی آورده است: نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل توافق با ایران را بد توصیف کرده است و آن را به مثابه فرصتی برای ایران برای دست یابی به همه خواسته ها بدون دادن امتیاز دانسته است و از جان کری خواسته که در امضای توافق با ایران عجله به خرج ندهند و در آن تجدید نظر کند. به اعتقاد نتانیاهو توافق با ایران سبب حل مشکل از راه مسالمت آمیز می شود.

العهد در ادامه به نقل از کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد: دولت آمریکا به خوبی می داند که تل آویو در صورت امضای توافق با ایران در ژنو بدون گزینه خواهد شد.آنها اطمینان دارند که اسرائیل نمی تواند کاری انجام دهد.

کانال تلویزیونی رژیم صهیونیستی در گزارش شبانگاهی خود می افزاید: مواضع نتانیاهو و بحث مربوط به همه گزینه ها بر روی میز است موضعی کاملا مبهم است زیرا همگان به خوبی می دانند که اسرائیل قادر نیست در صورت توافق کاری انجام دهد و از لحظه امضای توافق کشورهای غربی با ایران گزینه نظامی اسرائیل عملا حذف خواهد شد.

در این گزارش با اشاره به شکست نتانیاهو در رویارویی با ایران و پرونده هسته ای آن آورده است: نقش نتانیاهو در پرونده هسته ای ایران همانند سگی در حال پارس کردن است که در جلوی درب بسیار خشمگین ایستاده است و به خوبی این نقش را ایفا می کند.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
۱۳
۱
پس اون خالد مشعل که با پرچم وهابیون سوریه در جمع مردم غزه دور افتخار زد چه نقشی داره حتما"بوقلمون؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
۱۵
۲
انصافا شباهت خودتون رو با نتانیاهو متوجه شدید
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
۵
۱
تااییکه خواندیم و گفتند : حضرت رسول (ص) مظهر اخلاق و ادب بودند و خداوند هم در قران کریم میفرماید: ای پیامبر اگر اخلاق خوش تو نبود ؛ از تو پراکنده میشدند. ایشان حتی به شمنان خود هم توهین و فحاشی نمیکردند. نهایتا میتوانید از ضرب المثل " جواب ابلهان خاموشی است " استفاده نمایید.