۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹

اعدام براي يک قتل اشتباه

مرد جنايتکار که به اشتباه برادر طعمه مورد نظر خود را به قتل رسانده بود پس از محاکمه در دادگاه کيفري به قصاص محکوم شد.
کد خبر : ۱۴۲۰۳۶
صراط: 20 بهمن ماه سال گذشته قتل مرد جواني به ماموران پليس ورامين اطلاع داده شد.

در ادامه تيمي از ماموران در محل جنايت حاضر شده و متوجه شدند مقتول به نام علي با شليک گلوله به گردنش به قتل رسيده است.

ماموران تحقيقات در اين زمينه را آغاز کرده و در بررسي هاي خود دريافتند مردي به نام بهرام به خاطر کينه اي قديمي اعضاي خانواده مقتول را به قتل تهديد کرده بود.

با کشف اين سرنخ دستگيري بهرام در دستور کار پليس قرار گرفت. ماموران در تجسس هاي خود دريافتند بهرام همزمان با اين قتل به محل نامعلومي گريخته است. با رديابي هاي ويزه پليس متهم به قتل در مخفيگاهش شناسايي و دستگير شد.

بهرام پس از انتقال به اداره آگاهي با اعتراف به اين قتل گفت: برادر مقتول به اتهام لواط از برادرم شکايت کرده بود و اين شکايت باعث شد برادرم دستگير و اعدام شود. مادرم هر روز عکس برادرم را در آغوش مي گرفت و گريه مي کرد. ديدن اين صحنه خيلي آزارم مي داد به همين دليل تصميم به انتقام گرفتم.

اسلحه اي تهيه کرده و روز حادثه شاکي را در بهشت زهرا ديدم. به تعقيبش پرداخته و در محلي خلوت او را با شليک گلوله به قتل رساندم. پس از اين جنايت متوجه شدم که به اشتباه برادر شاکي را کشته ام. با تکميل تحقيقات قاضي کوهپايه بازپرس جنايي ورامين براي متهم قرار مجرميت صادر کرد که با تائيد قرار مجرميت و صدور کيفرخواست پرونده براي محاکمه به دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد.

هفته گذشته مرد جنايتکار در شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران پاي ميز محاکمه قرار گرفت. او با قبول اتهامش گفت: من مي خواستم شاکي پرونده برادرم را به قتل برسانم که به اشتباه برادر او را کشتم.روز حادثه او را در مسير ديده و براي خاموش کردن آتش انتقام او را با شليک کشتم. حالا هم از کار خود پشيمانم. با آخرين دفاعيات متهمان قضات دادگاه براي صدور حکم وارد شور شده و بهرام را به قصاص محکوم کردند.