۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷

پیام‌سردارنقدی پیرامون امربه‌معروف بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد ایجابی و مردمی از وظایف بسیج است و این کار به صورت مانور و برای یک محدوده زمانی نیست بلکه به صورت یک رویه ادامه خواهد داشت.
کد خبر : ۱۴۵۴۷۱

  صراط: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آستانه پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در گفتگو با سایت به بیان برنامه های این سازمان در جهت تحقق حماسه اقتصادی پرداخت و گفت: بسیج برای خلق حماسه اقتصادی تمهیدات مختلفی را اندیشیده‌ است اما شرط خلق این حماسه، مشارکت قوی و جدی دولت محترم است.

وی در بیان جزئیات تمهیدات اندیشیده شده پیرامون خلق حماسه اقتصادی اظهار داشت: یکی از ارکان این برنامه، علمی کردن کشاورزی است که ما این موضوع را برای خلق حماسه اقتصادی بسیار مهم می دانیم و انشاء الله این برنامه می‌تواند یک حماسه بزرگ در زمینه اقتصادی در کشور خلق کند.

نقدی یادآور شد: ارتقاء سطح علمی کشاورزان بر اساس برنامه بسیج، باعث خواهد شد آنها با بهره وری بیشتری کار کنند و بر اساس بررسی ها، با اجرای این طرح برداشت در سطوح واحدهای کشاورزی، تا دو برابر افزایش خواهد داشت.

رییس سازمان بسیج با بیان اینکه امثال این طرحها می تواند به اشتغالزایی بسیجیان نیز کمک کند، افزود: ما در قالب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، گزینه‌هایی برای اشتغال‌زایی اعضای بسیج داریم که این گزینه‌ها شامل کارهای یدی می‌شود و بسیجیان با انتخاب هرکدام از این گزینه‌ها مورد حمایت ما قرار می‌گیرند.

 

* امر به معروف و نهی از منکر بسیج با رویکرد ایجابی است

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره فعالیتهای بسیجیان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت: برخورد با کسانی که مغرضانه در سطح جامعه به بد حجابی می‌پردازند در حیطه مسئولیت نیروی انتظامی است.

وی در عین حال گفت: البته امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد ایجابی و مردمی از وظایف بسیج است اما این کار به صورت مانور و برای یک محدوده زمانی نیست بلکه به صورت یک رویه ادامه خواهد داشت.

 

منبع: فارس