۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵

حداکثر قیمت یک بازیکن خیلی‌خوب در ایران

رئيس كميسيون اصل نود مجلس بااشاره به جلسه مشترك اين كميسيون با اعضاي هيئت مديره دو با شگاه پرسپوليس و استقلال گفت: مديران اين دوباشگاه عملكرد برخي باشگاه ها و جوسازي برخي رسانه‌ها را از جمله عوامل قراردادهاي ميلياردي بازیكنان فوتبال مي‌دانند.
کد خبر : ۱۴۸۷۵۰
صراط: محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  از جلسه اخیر این کمیسیون در روز دوشنبه با هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خبر داد گفت: در این جلسه موضوعات مهمی بحث شد و پیشنهاداتی را نیز مدیران باشگاه ها ارایه کردند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه در این جلسه در خصوص منابع درآمدی باشگاه‌ها بحث و گفتگو شد اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد بحث قیمت بازیکنان فوتبال بود که اعضای هیات مدیره این دو باشگاه نیز نسبت به این موضوع انتقاد داشتند.

وی افزود: مدیران دو باشگاه پرسپوليس و استقلال همچنين نسبت به عملكردبرخي باشگاه ها و قراردادهاي ميلياردي آنها و جوسازي برخي رسانه ها در بالا بردن قيمت بازيكنان انتقاد داشتند و يكي از مديران اين باشگاه ها در جلسه اعلام كرد حداکثر قیمت یک بازیکن خیلی خوب در ایران ۵۰۰ میلیون تومان است و مابه التفاوت این قیمت ها به جیب دلالان می رود.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: مديران باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس عنوان كردند با توجه به اين شرايط ما نیز برای اینکه بتوانیم بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و جایگاه خودمان در جدول را حفظ کنیم مجبور هستيم که این مبالغ را پرداخت کنیم تا بازیکن مورد نظر را به دست بیاوریم.
منبع: مهر
برچسب ها: درآمد باشگاه صراط