۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰

وحید شمسایی:اگر خسوس را ببینم تلافی میکنم

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال دبیری گفت: اگر سرمربی تیم ملی را ببینم همان برخوردی را با او می‌کنم که وی در دیدار دوستانه با هاشم‌زاده کرد.
کد خبر : ۱۵۲۸۳۱

صراط: وحید شمسایی  در خصوص شرایط تیم فوتسال دبیری اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام که امسال لیگ سختی را پیش رو داریم زیرا 5-6 تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند و همین موضوع حساسیت را بالا می‌برد. تیم گیتی‌پسند فراتر از همه تیم‌های ایرانی است آن هم به خاطر مدیریت و بازیکنان بین‌المللی که دارد، در کنار این تیم هم حفاری، شهیدمنصوری و میثاق حضور دارند ما هم در تلاطم رسیدن به صدر جدول هستیم.

وی افزود: باید بپذیریم که گیتی‌پسند بهترین تیم ایران است و ثمره آن هم حضور 7 ملی‌پوش در این تیم است. تک‌تک بازی‌ها برای ما حکم فینال دارد و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم در دیدار فردا هم به پیروزی برسیم. تنها مشکل ما فاصله زیاد تعطیلات بود که کمی تیم را به هم ریخت. ما تیم خوبی داشتیم و خوب پیشرفت می‌کردیم و امیدوارم این مسئله در نیم‌فصل دوم هم عملی شود.

سرمربی دبیری در خصوص اتفاقاتی که در گذشته بین او و علی صانعی به وجود آمده بود یادآور شد: گذشته‌ها گذشته است. در جام جهانی بنا به دلایلی صانعی اعتقاد نداشت که من در تیم ملی حضور داشته باشم هرچند که خودم معتقد بودم می‌توانستم به تیم ملی کمک کنم. به هر حال اتفاقات گذشته تمام شده است. شاید در آن برهه به من خیلی سخت گذشت اما هم‌اکنون مسائل را فراموش کرده‌ام و به کادر فنی تیم حریف احترام می‌گذارم.

شمسایی در مورد اینکه آیا به سمت سرمربی حریف خواهد رفت، تأکید کرد: من هم مسئولیت فنی تیم را برعهده دارم و هم بازیکن هستم. مطمئن باشید که منتظر نمی‌مانم تا صانعی به سمت من بیاید پس از اینکه مراسم قرآن تمام شد به سمت نیمکت حریف خواهم رفت. او از من بزرگتر است و در تیم ملی کمک مربی و سرمربی بوده است.

وی در مورد اینکه آیا تلاشی برای آشتی اصغری‌مقدم با صانعی خواهد کرد، تصریح کرد: هر کس جایگاه و شخصیت خود را دارد. وحید قاسمی، فرهاد فخیم و جواد اصغری‌مقدم در این اختلافات بوده‌اند قطعاً من به بازیکنان خواهم گفت که گذشته را به فراموشی بسپارند اما سایر موارد دیگر بر عهده خودشان است.

شمسایی در مورد درگیری بین خسوس و هاشم‌زاده و انتقادهایی که او از سرمربی تیم ملی داشت و همچنین مصاحبه هاشم‌زاده مبنی بر اینکه از رفتار خسوس ناراحت شده بود اما به خاطر منافع ملی اعتراضی نکرده، تأکید کرد: منافع ملی یعنی چه؟! اگر یک مربی ایرانی این کار را کرده بود ایرادی نداشت اما چه دلیلی دارد که مربی خارجی بخواهد با مربی ایرانی این کار را کند حرکتی که خسوس انجام داد توهین به تمام مربیان کشور و فوتسال ما بود من حتماً با او برخورد می‌کنم اگر او را ببینم همان کاری را می‌کنم که او با هاشم‌زاده کرد، حالا می‌خواهد هر جریمه‌ای برای من در نظر گرفته شود.

وی یادآور شد: افتخاری باید وارد عمل شود نه اینکه فقط چهار کلمه حرف بزند، چگونه پس از درگیری امیر فراشی و مصطفی نظری که اختلاف کوچکی هم بود آنها را اخراج کردند. حالا وضعیت تیم ملی ما به گونه‌ای است که بسیار شرایط خوبی دارد. این شرایط برای خسوس هلو در گلوست. بازیکنان با تجربه و جوان خوبی داریم که به راحتی در سطح اول دنیا می‌توانند بازی کنند من حالا شنیده‌ام خسوس در کره جنوبی هم این حرکت را یک بار دیگر انجام داده بود اما در آنجا هاشم‌زاده را هل داد.

سرمربی - بازیکن دبیری تصریح کرد: هاشم‌زاده یکی از دوستان من است او به من گفت که این مسائل را عنوان نکنم زیرا برای او بد می‌شود اما یکسری برخوردها به کل کشور بر می‌گردد. باید جلوی این مسائل گرفته شود. خسوس ماهی 9هزار دلار (27 میلیون تومان) قرارداد دارد اما قرارداد هاشم‌زاده و فراشی چقدر است؟ ما جلوی تمام دنیا ایستاده‌ایم و حالا سرمربی از کشور دیگری بیاید و چنین کاری را با یک ایرانی انجام بدهد. من به شخصه با این موضوع برخورد خواهم کرد.

شمسایی در مورد سفرهای افتخاری خاطرنشان کرد: به هر حال او دوست دارد سفرهای خارجی انجام می‌دهد اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که او باید به فوتسال رسیدگی کند این حرف قشنگی نیست که او بگوید من از جریان درگیری خسوس و هاشم‌زاده خبر ندارم. اگر او بیزینس می‌کند نوش جانش اما وظایف فوتسال را هم فراموش نکند. پخش مستقیم رقابت‌ها هم‌اکنون موردی است که نیاز فوتسال است.

وی در پایان افزود: من از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که با قدرت و بدون حضور در تیم ملی انگیزه خود را حفظ کرده‌اند و با قدرت در میدان ظاهر می‌شوند. همچنین از مربیان گذشته خود چون حسین شمس، ناصر صالح، خوراکچی، سیدمهدی ابطحی، انصاری‌فرد و امیر شمسایی تشکر می‌کنم و امیدوارم وضعیت فوتسال بهتر شود.

منبع: فارس