۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

رویارویی شمسایی با دبیری از روی سکو!

در حساس ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال تیم‌های تاسیسات دریایی و دبیری تبریز با سرمربیگری وحید شمسایی و جواد اصغری مقدم به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر : ۲۱۶۳۶۷
صراط: لیگ برتر فوتسال فردا (پنج شنبه) با برگزاری 3 مسابقه وارد هفته پانزدهم می‌شود. در مهمترین بازی‌های روز پنج شنبه شهید منصوری قرچک که در رده هشتم جدول رده بندی جای دارد به مصاف پایاسازه قعرنشین خواهد رفت. ماهان تندیس رده چهارمی نیز رودرروی میثاق تهران قرار می‌گیرد.
 
در ادامه بازی های هفته پانزدهم روز جمعه نیز چهار دیدار باقیمانده برگزار می‌شود که تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران با هدایت وحید شمسایی در یک بازی حساس میزبان دبیری تبریز خواهد بود. شمسایی مربی-بازیکن تاسیسات فصل گذشته موفق شد دبیری تبریز را به عنوان قهرمانی لیگ برساند و پیش از حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا به یکباره این تیم را ترک کرد.
 
دبیری هم اینک با هدایت جواد اصغری مقدم در جایگاه هفتم جدول جای دارد. البته وحید شمسایی که در بازی هفته گذشته تیمش مقابل میثاق موفق شده بود 2 گل حساس را به ثمر برساند این هفته به دلیل سه اخطاره شدن نمی‌تواند در زمین حاضر شود و باید از روی سکو تیمش را هدایت کند.
 
در دیگر بازی‌های مهم این هفته تیم های ملی حفاری و گیتی پسند، تیم های دوم و سوم جدول رده بندی نیز به ترتیب به مصاف مقاومت البرز و شهرداری ساوه خواهند رفت.
 
برنامه کامل بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال به ترتیب زیر است:
 
پنجشنبه - ساعت 16
 
شهید منصوری قرچک – پایاسازه تبریز در ورزشگاه هفتم تیر قرچک
 
میثاق تهران – ماهان تندیس قم در ورزشگاه شهرداری منطقه 11 تهران
 
فرش آرا مشهد – شهروند ساری در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد
 
جمعه - ساعت 16
 
مقاومت البرز – شرکت ملی حفاری ایران در ورزشگاه انقلاب کرج
 
گیتی پسند اصفهان – شهرداری ساوه در ورزشگاه مخابرات اصفهان
 
تاسیسات دریایی ایران – دبیری تبریز در ورزشگاه هندبال تهران
 
مس سونگون ورزقان – موسسه اعتباری فردوسی مشهد در ورزشگاه شهید پورشریفی تبریز
منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال شمسایی