۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸

دولت مصر همچنان قربانی می گیرد

در پی شدت گرفتن تظاهرات و اعتراض‌های دانشجویی در دانشگاه الازهر مبنی بر قرار دادن گروه اخوان المسلمین در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی دولت، ۳۰ دانشجوی این دانشگاه به دست نیروهای امنیتی بازداشت شدند.
کد خبر : ۱۵۳۱۵۹

صراط: به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، در پی شدت گرفتن اعتراضات دانشجویی دانشگاه  الازهر در اعتراض به قرار دادن گروه اخوان المسلمین در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی دولت و تلاش دانشجویان مصری برای جلوگیری از برگزاری امتحانات پایان ترم، نیروهای امنیتی دانشگاه الازهر اقدام به بازداشت 30 دانشجوی این دانشگاه کردند.

این دانشجویان به اتهام تلاش برای جلوگیری از برگزاری امتحانات و حضور در اقدامات خشونت آمیز بازداشت شده‌اند، تعدادی از دانشجویان دختر نیز در میان بازداشتی‌ها حضور دارند.

«مجدی عباس» مدیر کل حراست دانشگاه الازهر تأکید کرد که نیروهای امنیتی کنترل بخش‌های مختلف دانشگاه الازهر را در دست دارند اما درگیری‌ها هنوز در چند دانشکده ادامه دارد.

روز گذشته و در پی اعتراضات دانشجویی نیروهای امنیتی برای پراکنده کردن معترضان وارد عمل شدند که منجر به درگیری با دانشجویان انجامید، یک دانشجوی 19 ساله در این درگیری ها کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند.

منبع: فارس
برچسب ها: الازهر حراست صراط
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم